Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Nanny B - 10 oktober 2012 21:45

Mitt buuuhuuu jag-tycker-synd-om -mig-själv syndrom börjar gå över !!
Men man måste få ur sig att man är lessen och det är då det är skitbra att ha en blogg där man kan skriva det!!!
Vid middagen så bröt jag samman och tjolade en tallrik rakt i diskhon så riset skvätte åt alla håll . Sprang in i sovrummet, slängde mig på sängen och storbölade!!
Familjen satt som fågelholkar och ingen begrep väl absolut inte ett shit!!
Lyckades efter en stund ta mig samman och ignorerade fågelholkarna när jag passerade för att gå ut att röka !!!
När jag sitter där, tjurig och vill helst vara ifred så kommer maken ut!!
Känner hur raggen på ryggen står rätt upp och vore jag en varg så skulle jag ha visat garnityret så karln skulle ha gått in igen till resten av dom gapande fågelholkarna !!
Men Andreas sparkade till mig och skrek som nån slags Wanna-be Överste !!
Men förihelvete Nanny!! Ta sig samman och tänk som en arg Jävla elak terrier!!!!
Stirrade på karln där han stod ...
Föreställde mig han som nån slags blodig kommandosoldat som nyss dödat nått med tänderna ...
Synen försvann rätt fort då jag var tvungen att le...
Vaaaa, fick jag fram!!'
Du kommer gå ner dig om du inte gör något.. Karln står och pekar med hela handen mot mig och han fortsätter med sin militäriska stämma.
Du måste göra något nu och jävlar att du ska tänka som en terrier.. Och du kan ju va jävla stöddig!!!!
Chockad över att han höjer rösten till mig gör att jag nästan måste fnittra..
Va fan säger han?! Hahahaha terrier hahahah
Jaja jojo ..
Så det får väl bli så... Jag kan inte förlita mig på att facket och andra som säger att dom ska hjälpa mig gör det...

Som grädde på moset ligger Linn här med 39 graders feber!!'
Grattis !!!

Av Nanny B - 10 oktober 2012 18:49

Usch . Jag har jordens deppardag!!
Jag vill gräva ner mig i nå hål och bara sitta där och glo!! Fast jag vill nog ha med mig ajfånen så jag kan spela Wf!!
Jävla magkatarr som hållt sig borta kom ju som ett brev på Posten!! Tackar för det!!
Du är stark, du är envis, du är bla bl.a Bl.a Det kanske jag är men fan inte idag!!! Tårar som hänger innanför ögonen, klump i halsen , känslan av att vara värdelös!!
Andreas verkar ju inte fatta nå heller så han kan ju inte hjälpa en...
Skriv ett cv säger han ... Jojo det är aplätt för det har man ju gjort dagligen i flera års tid!!
Han prata visst med nån kille på sitt jobb som sa vad som skulle plitas ihop!!
Men visst är de väl en hjälp men jag vill ha någon som bara finns där...
Han verkar inte förstå...
Ingen verkar förstå hur jag egentligen mår..
Arg, chockad, vilse, ledsen, desperat..
Gjorde ett försök att muntra upp mig själv och hej och hå !! N@nny ska baka!!
Fick ett recept på Polly muffins !!
Sagt och gjort !!!
Fy .... Dom blev inte goda!!! Får väl modifiera om receptet ( förlåt Leila men håll dig till att baka i Frankrike)
Blev mest arg för jag slarvat bort en hel påse Polly !!!!
Humöret sjönk till fotknölarna igen!!
Just nu hoppas jag att de hoppar upp till knäskålshöjd!!
Imorgon är en annan dag...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards