Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Nanny B - 9 juni 2010 22:22

Om jag nån gång säger att jag ska bli blond så ge mig en fet känga i arslet !!

eller försök att banka vett under det jag försöker blondera!! 

suck!!!

kritvit hårbotten som övergick i nån slags urinvägsinfektionsgul färg....

Visst jag är en ängel som aldrig gör något men det där var ju löjligt.. snacka om att ha en gloria på skallen ...

Ville inte ens gå in på konsum.... folk glodde på min tjusiga kalufs...Freakshow de luxe!!!

Varför kom jag på detta.... jag är ju naturligt blond och jag har skitkul fast jag är fejkbrunett!!!   Jag mådde piss... ville låsa in mig i en garderob och kasta bort nyckeln, gömma mig i skogen så ingen kunde se mig!!!!!!!!!   

stundande 40 årskris????  hmmmmm     jag kanske borde uppsöka en kurator, en psykolog, beteendevetare och en hokuspokusdoktor???   men men hoppas att jag lärt mig en läxa och inte kommer på denna urbota dumma idé igen!!!  

Åsa min räddare i nöden fick via mobilen tala om för mig hur jag skulle göra..

Fick panik... herregud!!  det är ju skolavslutning imorn och jag ska umgås med det andra barnens föräldrar.. eller iallafall befinna mig i samma lokal.

Visst jag är väl inte den som är den men nånstans drar jag gränsen av att bjuda på sig!!!  går hellre omkring i en clowndräkt eller rent ut sagt lättklädd... och jag vill inte skämma ut Julia heller....

så nu sitter jag här i väntan på att bli brunett......






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards