Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Nanny B - 8 juni 2010 20:05

fick för mig att bli blond igen.... och Men hejsan!!!   *harkel* det blev ju orange... och så satt jag här med nästa kartong blondering och filosoferade... ska jag eller ska jag inte.... ???????  snacka om att vara Åsnan mellan 2 hötappar..!!  Skulle jag kasta mig i Peggan och dra iväg till Ica och inhandla bäcksvart eller ta den där blonda färgen???  hmmmmmmm

  Men om en sisådär 30 minuter så har allt mitt hår rasat av...

..................................................
..................................................
...................


Måste nog försöka hitta på något att läsa under sommaren... blir galen om jag inte har en utmaning.. 

Eller om man skulle börja banta... ( tänk för helsike inte "Igen"  ???) 

ett par kilon skulle ju inte va helt fel!!    så kanske man slipper bli ruinerad på strumpbyxor  som ska hålla ihop fläsket.. för att inte tala om dom där trosorna..

herregud säger jag bara!!!!  ( hög midja med stretch)  visst man fick en fin stjärt och midja och tacka fan för det när fläsket flyttade sig uppåt och blev som nån slags extrahylla åt

 " vänninorna"  och när man lagon gått uppfarten ner så har trosorna korvat ihop sig som en kramande boaorm runt midjan... och hur i *svordom* ska man kunna räta ut det om man har en klänning på sig...

kan inte vara en tjock kärring som kom på den där trosan!!!  


jag tror jag ska banta... !!!  satt just och kikade på lite olika metoder .. pulverdiet.. soppdiet, njaaaaa   Banandieten verkar ju rätt okej.. bara smaska i sig bananer och kilona rasar och återkommer..och man kan aldrig ens känna lukten av en banan igen utan att vilja kräkas!!   hmmmmm  jag gillar bananer så det skippar jag!!  Näääää    nån diet blire int!!!!!   

Fettsugning  då... ja vad ska man välja????    Semester med familjen eller fettsuga mig..

 Mage-midja 27 000 - 45 000 kr
Mage-midja/höft ca 40 000 kr

Ungarna skulle aldrig förlåta mig!!!!!    så de sket sig..

så då återstår det en grej..... MOTION!!  

jag som verkligen älskar att svettas på ett gym... ( jag har aldrig vart på ett)


jag lär ju fundera ut vilken motion  som passar mig bäst... ??



nehepp.... skjölja ur hårfärgen.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards