Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Nanny B - 3 juni 2010 22:00

Som de flesta vet så har eller hade vi en vattenläcka mellan vardagsrum och lilla toaletten. Nu har äntligen Andreas fått börja riva ner skiten så det gapar ett håll där nu...  Linn skrattade när han bar ut toaletten och ställde den på baksidan . Med sin charm försökte hon få sin far att dra in vatten och placera den i hennes lekstuga. Men tyvärr så köpte han inte hennes koncept med att flytta hemifrån.. Hon kan ju iallafall fylla 4 år först!! 

nåväl... kom hem efter jobbet och jag skrattade åt bilden han tog på henne och toalettstolen i trädgården...   så vi arrangerade en med mig .... hahahah

  

Så nöden har ingen lag!!! 

( erkänner att vi fick smyga lite för grannen var ute och så fort han försvann så var det fritt fram)

..................................................
..............................................

Tänker på Sandra och Jenz,,, 

Dom fick sin hund ihjälbiten av en annan  hund på deras egna tomt... hunden som bet Putin skulle inte ens få vara där men tydligen så gick informationen inte fram till ägaren som struntade i det.

Vila i frid Rasputin!!!

..................................................
..................................................
.................

På jobbet så knatar det på... jag ska visst bli fackligt ombud!!  hmmm nja jooo tjena men jag hoppas jag får gå på utbildning... sist så fick jag ju inte det för chefen!! Menm en nya tider så är det...

..................................................
..................................................
..................................................
....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards