Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Houston .. we have a problem....=/

Av Nanny B - 18 oktober 2010 22:08

helgen passerade utan större incidenter..

Fredagsmysvinet smakade skit.. man ska nog dricka upp allt boxvin och inte spara skiten!!!

Lördagen bestod i att softa hemma i lugn och ro...

söndagen så åkte vi upp till den vackra Säterdalen... Emma och Rickard har ju köpt sig ett hus där. Och huset sigger fint i en sluttning. Och när dom är klara med all renovering så har dom fått ett jättefint hem....

Man passerar ju Avesta och den där jävla stora hästen.  ( Linns utsago)

och jg säger till henne att titta ut på den.

-jag sa ju att den såg ut så där!!!! Den har jag sett förut!!

hahahahahahahaha

Och så kom vi fram till Säter som var öde... ja nästan iallafall... Olga 300 år va ute och gick med sin rullator.  Statoil. ica ,willys och en thaistalle  och sen va vi framme

Ibland undrar man hur folk bygger... jag är ingen byggare och det jag inte kan ger jag mig inte på.... men det där blir nog bra!!


Måndag morron......upp och lämna den lille skiten på dagis .

Hemma i lugna ro fick jag tid till mig själv... städade lite , soffade mig och plockade undan disken.

Tänkte handla innan jag skulle hämta den lilla skiten innan. Så jag åkte in på konsum..

4 l mjölk och en nässpray  och de blev 95 kr och jag tar upp min plånbok...

den va länsad.... WTF... sa åt kassörskan att jag kommer tillbaka..

hem och kollade vart fan mitt bankkort var... BORTA!!!

Jag hade ett svagt minne av att jag hade sett Linn leka med plånboken.

Rånade hennes sparbössa och drog iväg till konsum för att betala mina varor..

När jag hämtade henne så frågade om hon lekt med min plånbok?

-Jag skulle bara leka med dina pengar.. SUCK!!

Hem och vände upp och ner på hela huset..... hittade körkortet under DVDn  men inge annat...  tillslut skrek jag nästan åt henne ... VART ÄR MAMMAS BANKKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    jag vet inte... fick jag till svar...Jag kanske la det under soffan!!! och jag fick vända upp och ner på den men ingen lycka..

Då fick jag nog och ringde och spärrade kortet...


nehepp--




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards