Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Nanny B - 5 oktober 2010 10:44

jag tror jag får krupp.... eller nääää det överlåter jag till min gulligan Linn!!!!

dagtid så är hon glad och leker lugnt men minsta hon far runt så börjas de... den där hostan.. och nätterna är fasansfulla. hon låter som en hel snarkande grisfarm. hostar och väser... man sover med ett öga livrädd att det ska bli för tyst .. idag har hon fått en annan medicin så vi får se om den hjälper.. *hoppas*

det brukar hålla på några nätter innan det ger med sig..

Så man roar sig med att inte göra så mycket... tar ut henne i friska luften ..

igår gick vi till konsum 2 gånger.. Jävla skitkonsum som inte kan ha fungerande kassaapparater.. efter andra gången så tog jag bilen till kiosken .

Igår ringde det 3 teleförsäljare... idag har det ringt en som absolut ville pracka på mig rakhyvlar..trots mina nej så ville han ändå skicka med strumpor..nej igen och jag sa att Andreas använder rakapparat.. då kom det att elen var ju dyr?+  jag har råd att betala sa jag och sa ett bestämt tack för mig!!!

Så ni som blir uppringda av denna yrkeskategori och vill bli lämnade ifred så rekomenderar jag att gör detta. Man "NIXAR" sitt hemnr.... länk här.,

så Nu ska jag väl slippa lyssna på dessa.... !!!

nehepp.... over and out!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards