Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Nanny B - 11 oktober 2010 10:11

Monday monday... here we go again.. tjooohoooo   *dansar på bordet av glädje*   ( yes!!! i´ve got a minor meltdown)

En chilliodlande vän som inte tvättade händerna innan ögongnugget och toabesöket sa till mig att det är poppis med skrattterapi nuförtiden. jag behöver massor av terapi just nu... Frigörande skratt, skrattyoga och nu söker jag med ljus och lyckta efter en kurs i idiotiskt och hysterisk hånskratt.   man blir glad av skratt oavsett om det är åt någon eller med någon. (det sistnämda är trevligare!)  Att få garva arslet av sig förhöjer livsglädjen och de borde vara lagstadgat!!!!  Mer skratt åt folket!!! 

  

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

För att återgå till det där med måndag.. veckans jävligaste dag!!!

varför ??  jo det är långt kvar till den efterlängtade helgen...

enkelt !!


svinkallt i morse.. startade bilen 5 min innan vi skulle åka och JAAAAAAAAAA  Linn  är på dagis. =)   jag ska försöka få bort kritstrecken i badrummet, smörfläcken i soffan, pilla ut  barbieskon ut dvdn, kasta papperslapparna i min handväska och en massa annat hyss som hon gjort under veckan.


nehepp....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards