Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Nanny B - 6 oktober 2010 22:39

Efter ha vart instängd med en sjuk unge så börjar det krypa i kroppen..
Så jag bestämde mig för att busa med min familj så här på kvällskvisten.
Jag blandade gul och röd karamellfärg i mjölken och jag öppnade även de andra två mjölkpaket. ( skruvkork)
och så satte jag på plastfolie på toalettringen. kom inte på något mer så jag satte mig och väntade in vad som skulle ske.
Julia kommer hem och mina förväntningar höjdes men golvades då ungen sätter sig vid datorn i sitt rum... SUCK!!
väntade ut henne.. nån gång måste hon bli hungrig eller bli kissnödig. hehehe  ) jag hade golvmopp redo)  men jag tog bort den för henne...
Satt och fnissade för mig själv i soffan...och då kommer hon på att hon ska äta kvällsmat.
-mamma jag vill ha the och smörgås. säger hon !!  ÖÖÖÖÖhh  nej brödet är slut och du får äta mjölk och flingor.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då blir hon skitförbannad och går in på rummet och smäller igen dörren... SUCK!! förbuberteten plusmeny???
Efter en stund så hade hon väl tänkt klart och accepterade mitt förslag om kvällsvard.
Intar en possition där hon inte kan se mig och spanar. hahahahahaha 
Hon tar ut en tallrik och häller på flingor. tar mjölken och häller lite och ser sådär lagom chockad ut..
-MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA vrålar ungen hysteriskt. VA FAN HAR HÄNT MED MJÖLKEEEEEEEEN!!!
Om man tar röd och gul karamellfärg och blandar det så får man en rätt najs orange färg.. hahahah
Hon såg ut att vilka kräkas men när jag sa att hon inte fick säga nå till dom andra så var det helt okej  heheheh

Och så var det gonatt för dom små flickorna och lugnet la sig över vårt hus

Då satte jag ny plast över toaringen.... mohahaha mohahaha

Jag hörde hur en ny Peugeot 308 smög sig in gården och lika fort som blixten slänger jag mig i soffan och försöker se oberörd ut..

Andreas kommer hem efter nått möte och han går in på toan, jag håller andan och så sticker han ut huvudet och ler.... - du var sååå nära att lura mig med plastfolien.

han hade ett tuggummi i munnen och precis när han står där och har sin "vän" i handen och ska till att börja kissa så spottar han först ut tuggumit som studsar iväg... då såg han plastfolien...

jaja ... får väl sätta dit han en annan gång då!!!

Sen vill han ha kaffe och jag häller upp en kopp åt han och ställer fram mjölken...

- Va???  vad är det med mjölken.???  och han ser på den orangefärgade drycken som han just hällt ner i sin kaffe kopp..

jag bara ler...


over and out!!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards