Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Nanny B - 4 oktober 2010 08:27

årets snoppkalas var inbokat och det kom ett 30 tal gäster, 36st om jag räknat rätt men jag kan ha missat nån och ni som inte kom som skulle komma missade verkligen något och jag hoppas ni som låg i förkylningar är bättre nu när det börjar ny vecka....

Vi brukar ju bryta festen för att gå ut och svänga våra lurviga men jag tyckte vi kunde lika väl ha skoj hemma och så blev det... =)    dansade gjorde vi i vardagsrummet...  

Städningen efteråt blev mindre skoj.... fick lite hjälp på morgonkvisten och tänkte att jag gör resten senare.

Fi fan säger jag bara... Nu tror jag att vi ska låta partyt gå i graven....

jag har ju alltid betalat min son för att plocka undan efter våra fester och det har han gjort bra..

Visst det har ju inte vart 30-40 st människor då men iallafall, Jag höll på halva förmiddagen  med att bla plocka fimpar på gräsmattan och torka mitt vin/öl/cider klibbiga golv!!

Jag pekar absolut inte ut någon person som grisade ner mer än någon annan ...

men att städa efter denna fest var inte roligt!!! 

Annso... Tack för att du sa till att stolen gick sönder!!  det gör inge för den va lite halvtrasig innan och de vara bara en tidsfråga innan den skulle spricka...hahahah

Men tack alla för en rolig kväll!!!

Söndagseftermiddagen bestod mest av slappa i soffan och äta pizza.

När Linn sen ska gå och lägga sig säger hon att hon har ont i halsen.. hon hade vart lite hes innan och Emma kollar ner i halsen på henne... hon är röd och svullen diagnostiserar hon.  en feber tas och vi kan notera en viss höjning . 38.1

Ner med ungen i säng och hon somnar fortare än fortast..kl 02.00 vaknar med sin  krupphosta... får medicin....kl 04.00 Linn vaknar och kommer in till mig och kryper ner i sängen, det tar ett tag att somna om för hon låter som en snarkade gris ....kl 06.00 dax att gå upp och mobilen ringer/vibrerar/lyser för att fånga min uppmärksamhet.

VAB... vård av barn idag... och några fler dagar framöver...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards