Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Nanny B - 15 oktober 2010 22:14

jahapp då var det dax för chips-i-soffan-fredag!! ja för alla ska ju äta chips och ha fredagsmys..  Dammsugspåsetillverkarna klappar händerna i ren förtjusning.....

Andreas kom hem från sitt jobb och kokade en mycket delikat middag..

Julia frågade om hon fick sova hos Nathalie och jag sa först nej för dom hade i stort sett tjafsat hela veckan.. var det inte det ena så var det det andra och jag håller mig så långt borta från tjafset jag bara kan... Men det är väl så med ungar.. dom reder ut tjafset och sen är det bra..

Men pappa i familjen ville annat.. han sa att det var helt okej om hon ville slagga över hemma hos sin kompis för då skulle vi få lite "quality time".. Jag glodde på karln.. som ler och går fram till mig och juckar som en piiiip hund mot mitt ben. På nå vis påminde han om fru Pettersons galna pudel/ Gert Fylking i hunddräkt.

- lilla gumman, du vet humpa humpa,och han fortsatte gnida sig mot mitt ben!!

jag började tokskratta och gick och sa till Julia att visst får du sova hos Nathalie!   ( lämna mig bara med denna mindre begåvade karl !!!  Hoppas att han inte är seriemördare på köpet, tänkte jag och hoppades på att han skulle ge fan i vårt nya Global-knivset. )

Vid middagen så sa jag åt han att sover du så åker du på en syltnäsa, morrade jag och undrade hur vassa dom där skitdyra knivarna egentligen är..

Såg framför mig hur jag friserade hans mellersta del med en filékniv i ett rutmönster!!!  ( "It" hänger ju bara rakt ner och luktar illa ändå) 

- men kära frugan, ser du att jag köpt nya blommor??? fick jag till svar av en charmig make.

Andreas brukar ge mig blommor för att slippa ...  ja ni vet det där...och jag har många gånger undrat om jag borde gå till det där apoteket som prisar pinsamma pinsamheter. men det är för att han är helt enkelt trött!!!

klockan är nu 22.30 pip. och vad gör min käre make då!!!   ( den som gissar på sover vinner en färglös radio med luktfunktion och i mobilformat)

Borde jag straffa han???  ehhhhhh   jag borde nog skjuta mig själv som gick på det...

nååväl... mer galenskaper då...

Andreas Mostrar Martina och Sabina ska gå från Eskilstuna till västerås imorn..

Hur kommer man på nått sånt... ???   jag kan känna skoskavet och törsten redan nu.  det kryllar ju inte av "pitstop" efter vägen direkt... hahahaha 

Återstår att se om dom ringer och vil bli hämtade efter vägen imorn!!

Hur var det då med RaggmunksHelge..

jo Linn har en nalle som är i form av en grå noshörning.. Tidigare i veckan har hon haft en kängru med sig till dagis men idag så bytte hon gosedjur till denna  noshörning.. tänkte väl inte så mycket på det imorse .

På eftermiddagen så glömde hon den först i bilen... katastrofvarning utfärdad och vi letade och letade....

Jag vill ha min Helge... ???  Ungen grinade och snorade... jag letade och letade..

När jag väl hittade noshörningen så sken hon upp och sa att där är min RaggmunksHelge.!!!  

Frågade varför han heter så så fick jag en enkel förklaring. Han ser ut som en raggmunk!!   Nått har gått fel... väldans fel och jag undrar om man kanske borde göra om det där BVC testet där hon ritade så fina maskar och be henne rita en raggmunk istället...

Hittade ett klipp på fäjsboken...  och jag ska nog inte klaga när jag köper BH nästa gång... jag brukar aldrig hitta en som sitter bra..väldigt ofta får man fråga expediten om hon har "rull-ups"  här behövs det inge "push-up" och då får man en såndär är-du-ute-på-permision-blick och så blir man invallad på Big-mama- avd.  jag som tills för 5 år sedan var mager som hälsenan på en kolibri och handlade på barnavd tycker att det är lite konstigt att gå in på just denna avd.

Heder åt alla klädaffärer som har en "större" avd för kvinnor. 

Hur som helst så i detta klipp försöker en kvinna göra en massa med sina "tuttisar" och dessa monster ska man nog akta sig för..  hualigen....




hahahahahah...

nehepp....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards