Alla inlägg den 3 december 2014

Av Nanny B - 3 december 2014 21:04


Hur mkt skit samlar man på sig egentligen !! Skit som figurerar under "kan-vara-bra-att-ha"..
Har en helt meningslös grej som dessutom är trasig som hängt med under alla år sedan man lämnat hemboet! Man har ju flyttat en och annan gång och grejjen har hängt med ..
Nu hittade jag den och för sjuttielfte gången blev den nerpackad!! varför ? Jo för den kan vara bra att ha!!
Jag erkänner ... Den är värdelöst skräp!! Grejjen är inte använd de senaste 15 åren!!! Slog in den med omsorg i tidningspapper och la ner den i kartongen med text Diverse på!
Den kartongen blev snabbt full .. Hmmm
Nej nu måste jag nog rensa lite ... En kartong med VIKTIGT och 15 med DIVERSE ... ( läs kan va bra att ha)
Så det första som åkte var Grejjen.. Vad 17 ska jag med den till? Kommer jag att sakna den längst in i en hylla?
Så nu ligger den i skräphögen och det känns lite vemodigt att skiljas från den!!
Jobbar stenhårt på att inte olika upp den igen ....
Och till hjälp har jag lilltroll .. Hon har redan plockat ner sina gosedjur,plasthästar, sin favorittröja och ett par strumpor i en väska!! Sen blev barnprogrammet på tvn roligare !!
Häromdagen var jag tvungen att åka iväg och köpa mjölk ..Linn hängde med och hon hittade nått reklamblad som hon på hemvägen satt försjunken i..
Bilen framför tvärnitar och det gör även jag ..
Linn tittar upp från reklambladet och argt säger :
-vem fan är det som kör så illa !
Sen tittar hon surt på mig!!
Mina bortförklaringar att bilen framför hade tvärnitat verkade inte ens komma fram till henne.. ..
Hon var fullt upptagen med att läsa reklamen ... Såg senare att det var recept på julgodis ... Hahah

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards