Alla inlägg den 1 december 2014

Av Nanny B - 1 december 2014 10:21

Big city Woman Yepp!! Det är just de vad jag ska bli!!! Joråsåattäre !!
Parkerar mina orkidéer och kaffemaskinen i en förort till Storstockholm .. Granne med kungen liksom!!
Älskar mitt palats där!! Lite småjobb så har jag det precis som jag vill..
Jobb .. Check
Ny skola till Julia Check
Pratat med Linns pappa .. Check
Nu kan det bara bli bättre ... Min coola snubbe är grymt underbar och fixar med allt ..
Tänk att de fanns en dude över till mig ??.
Tanken är att det är en prövotid..
Alla er som är så bekymrade över Julia kan jag meddela att hon vill de här till 100% och nej jag rekommenderar inte vissa privatskolor !!
Nu har jag besökt den här nya storbyn i ett par månader .. Och nej jag lär mig aldrig att hitta .. Om jag någongång kommer att göra det!!'Tack att de finns gps i mobilen!!
Hittar knappt till den lokala Ica handlaren utan att på tillbakavägen hamna ute på Drottningholm ..
Inget som oroar mig heller utan mer om kungen och Co bjuder på kaffe och jag måste titulera han "Ers kung" eller "herr kung"
Men tanken finns att emigrera tillbaka till min hemby .. Här har jag ju alla mina vänner och alla som jag känner !!
Hästarna . Bästaste bästa, bätte sälling och CiC !!! Mitt hjärta lämnar er aldrig !
Finns inte en snubbe som kommer emellan vår vänskap .. Vi behöver inte fika varje dag ..den finns ändå!!
Så nu ska det rotas fram flyttkartonger ... Tjoohoo bära kartonger och astung soffa !! Va skoj NOT!!
Men de ska väl bli bra de här ...




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards