Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Nanny B - 19 maj 2012 00:07

Härliga majdag.. solen sken och ungarna var ute och lekte. Vid middagen så ser jag att solen hade nog gjort sitt på Linns solbränna.. =)

Jag säger till Andreas att jag tror att solen tagit på Linn, varav ungen stirrar förskräckt på sina armar och utbrister :  var?? var?? var??

Vi börjar skratta och så säger att den även har tagit i ansiktet så tror jag att ungen ska börja grina... 

När vi förklarat vad vi menade så skrattade även ungen.. hahahaha .

Andreas köpte en lampa till mig idag på ikea... och herregud det var ju minst 84 småbitar som skulle sättas ihop...

Snacka om terapijobb!!!   räknade ut att minst ett par år skulle det minst ta att få ihop skiten!!

Funderade en stund på om jag skulle sätta ihop den eller skicka den på soptippen... Valde de första ..

Jag lyckades faktiskt sätta ihop den efter lite svordomar och mickel.... och blev jag gladare av det ??  Nope..

Insåg att jag behöver faktiskt köpa en till... =/


Nehepp.... kanske borde sova så här mitt i natten.... 




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards