Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Nanny B - 16 maj 2012 08:19

Vid middagsbordet i veckan så satt vi och pratade om saker och ting. Hur vi kom in på ämnen BH vet jag inte .

Andreas frågade varför Julia har BH som inte ens har några bröst mer än 2 pressade lingon typ.. 

Den snart 12 åriga ungen glodde förskräckt på sin far och menade på att man måste ju ha en bara för att de ska va så???? Det var även snyggt och fint att ha BH.. Julia och hennes kompis Natalie fnittrade hysteriskt åt hans märkliga frågor om just varför dom ska ha en BH som inte ens har bröst.. 

Titta på mamma, sa han och fortsatte med att mamma (JAG )  hade minsan BH för att inte mina långa tuttar skulle ramla ner i knät och fladdra omkring när hon rörde sig för fort. 

Jag stirrade på min make, löftena i kyrkan svishade förbi snabbt och byttes ut mot hur många år jag kunde få i finkan för lemlästning!! 

När han såg mitt mörka ansiktsuttryck med en mordisk blick så försökte han ändå stå på sitt urdumma påstående med en snäll förklaring- 

- ja men du har ju bröst.. dom har ju inga än men ändå använder BH, och så gav han mig en lektion om BröstHållare..

Karln rabblade på och jag hörde inte ett ord för jag tänkte bara... STORLEKEN har visst betydelse.. !!

De hela slutade med att han försökte få med på sin sida, den enda som vart tyst och lyssnat på vår kanske smått märkliga konversation var Linn.

Han sa åt henne att det var ju tur att hon inte hade nån BH iallafall. varav ungen glor tillbaka och säger..

-jag har visst en BH!!!  

Ett tokskratt utbröt bland dom kvinnliga och den enda manliga deltagaren såg på mig med ett hopplöst uttryck.. 

-,ja ni kvinnor håller ihop!!

Så kan de va!!


Har fått frågan några gånger nu om hur det går på jobbfronten!!

Det går så bra så.. visst mycke att lära men det är kul!!

jag ångrar mig inte en sekund!!!


nehepp.... dax att göra lite nytta.... 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards