Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Nanny B - 4 maj 2012 17:16

Sådärja!!  jag överlevde min första natt och det va absolut inge konstigt med det!!  

Tröttmössan åkte på mig 4 tiden... och man började samla på sig syre!!  men så kom man in i 12:e andningen och lite piggare blev man. kaffet innan man slutade smakade sååå gott!!! =)

Tack alla ni som stöttade mig att ta de här beslutet ...ll Jag ångrar mig inte!!!  

Laddar lite för kalas imorn.... med roligt folk som gör mig glad.. !!!  Vin sång och skratt!!!

Men det är en sak som verkar lite märklig???? 

I ett bostadsområde så har hyresvärden delat ut små timglas så folk vet hur länge dom duscha i jakten på att spara på vatten!  Man fick ca 8 minuter på sig . Mitt emot detta bostadsområde finns en gigantisk golfbana där dom vattnar i tid och otid... hmmmm  på ena sidan gatan ska de sparas och på andra slösas... ?????

hmmm märkligt!!!

hej hopp... nu kommer jag inte på nå mer att skriva om så vi säger på återseende,,, 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards