Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Nanny B - 29 februari 2012 22:36

Om man har en grej man retar sig på så har man svårt att svälja vissa detaljer, så är det bara.!!!!!Jag kanske inte borde reta mig på det, men det gör jag som fan! Ja jag blir skitgrinig ..Jag är både blond och till åren kommen så hjärnverksamheten kanske inte funkar på en gång men när allt faller på plats så blir man sur som en jävla citron . Så tjurig att jag mår dåligt!!!Att få reda på saker som man anat och sen få bekräftade gör mig totalt galen!!! Rent ut sagt vansinnig.Nääää nu skriver jag inge mer om det. Tänker inte låta min värdefulla energi slösas på sånt ..Även om det gnager i märgen.Jag har några få tappra som gör mig glad och sånt värdesätter jag! Och de vet dom och stöttar mig i alla beslut jag än tar.Ingen som skulle hugga mig i ryggen....men det betyder att jag är steget före!Livet går vidare.........även om det tar ett tag för min tjurighet att gå över.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards