Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Nanny B - 4 februari 2012 17:32

Om man har funderingar om livet så delar man det med sin syster/systrar.. ( har ju fler) och denna gång så fick Evelina aka Doris utstå mina tankar...

Nu har vi nästan löst gåtan ..

Om man har en stor skål med gröna fina äpplen och så vill man ha ett rött äpple.. ???? 

Då har vi kommit fram till följande:

Äter ett grönt äpple och nöjer sig med det!!

Tar en annan frukt som kanske ligger i botten på fruktskålen och inte syns!!

Ger fan i att äta de gröna äpplet!

Hoppas på att konsum har röda äpplen...

Jag gillar inte gröna äpplen... jag vill ha det där röda som inte finns i skålen!!!  vill vill vill   ;-)



Tvingad upp i ottan av systern som pigg som en sengångare ramlade in och krävde ett gympass.... Öhhhhhh   försökte med bästa ormstil att slingra mig undan men utan större framgång.. suck!

XX antal koppar kaffe senare så stod vi på löpband och jag tror dom som var där fick sig ett gott skratt när vi diskuterade vissa ( pekar på mitten av kroppen) vanor....   Ingen av oss tänkte oss för bara och sen så höll vi på att rasa av bandet av skratt..   opss  och sen kom vi in på att prata om våra fd pojkvänner som vi ville sparka åt fanders... då kom den manliga delen av oss fram....  !!!  

Ökade iallafall vikterna på ALLA gymmaskiner!!   det ni !!!!  Dutti mej....För det första att jag ens är uppe i okristlig tid en lördag för att gå på gym och för att jag tyckte de va himla kul med!!!

Jag tror att man kan kanske kan slippa vassen i år.... Jag har aldrig mått bättre än vad jag gör just nu och när man själv ser resultat så triggar det !!!  från76 kg till 64kg idag och det har kostat skavsår, blod, svett och tårar... ( och en och annan sallad)

Sen har jag fått höra bakom min rygg både positivt och negativt... LÅT MIN KRIS VARA!!   jag mår bra!!

Gjorde ett försök att vara en god fru och baka... nääääää  jag tycker inte de är kul och det enda som var gott var frostingen .. Hualigen.!!  näää  jag gillar inte hembakt kaffebröd.  Ett varmt wienerbröd från statoil är fint!!!

nehepp.... nu ska jag nog hitta på nå skoj ikväll för huset är invarderat av småglin... =/


så lång vänner... .







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards