Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Nanny B - 5 februari 2012 13:23

Efter ha utstått 3 små snoriga dvärgars framfart i huset så höll jag på att krypa ur mitt skinn.... BOKSTAVLIGEN!!!!!

När dom snoriga gummorna lämnat huset ( och helst länet!! ) Blev tystare än i kyrkan så på med stereon , fram med dammsugaren och operation Clean the fucking sofa inleddes....   Satan i gatan och nu jävlar ( och en hel del andra fina söta svordomar)

För att inte bli totalt galen och få mjältbrand så gick jag in i mitt andra "jag"  G.I Nanny!!!

Jag tror man måste bli lite schitzofrenisk och hitta energin som man egentligen inte har.  jag är glad över att man börjat träna iallafall för soffjäkeln gick inte lätt att flytta men den rubbade sig iallafall från väggen.

Och vilka skatter som uppebarade sig...

2 galgar

3 stenkulor

18 godispappersbitar

4 enkronor

1 10 krona

3 strumpor

4 döda getingar ( mumiefierade)

ca 500 kg smågodis ( lösvikt)

6 ostbågar

1 barbie BH i plast

3 bläckpennor

2 blyertspennar

3 hårsnoddar

4 kattleksaker

3 hårspännen

batterier till fjärkontrollen

Julias Nalle Phu mobilsmycke

halvt tuggat hundben

en benvärmare till en docka

glasspapper

hyttnyckel från Tallinresan

DVD fodral

och till sist men inte minst.. en död humla

Dammråttor stora som grannens pudel åkte in i dammsugare och tillslut blev det så fint så...

Åkte iväg en sväng till Mediamarkt för att kolla in ett rött äpple... men min medhavda finansiär var inte lika sugen och det blev ett blankt NEJ... SUCK!!!   megafetsuck... meeehhhh  åhhhhhh  Nej jag vill inte ha ett tangentbord till IPADEN ... jag vill ha den där "pekar på just den datorn"     jag tycker det är fint med ett lysande äpple på baksidan!!!  och man kan dra fingrarna hit och dit på den så händer det saker..    Gick därifrån som en lessen tulpan!!

så nu ska jag ägna mig åt att klura och lura,..  (jävla gröna äpple... =/)


nehepp.... man ska väl göra nån nytta....




BTW    mammas hembakade kakor är godast!!!






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards