Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Qui quairit invenit

Av Nanny B - 6 februari 2013 22:57

Qui quairit invenit betyder Den som söker han finner!!  japp jag har fått ett jobb...  mitt tillfälliga projekt på bilfirman kommer jag att vara kvar på men hoppar in vid behov..

3 och en halv månad på akassa....  ja inte blev man rik på det mer än erfarenheter...!!

och känslan av att inte kunna gå till jobbet... för jag hade ju inge.... 

men nu så... =)

Tack till min familj, vänner, nära, kära och annat löst folk för att ni  fanns och för allt stöd..

Alla kramar och snälla ord!!!

Nu kan det bara bli bättre.... =D    nuuuu kör jag!!

Imorse var jag trött... 

släppte av Linn på skolan och hoppar ur bilen för att släppa ut henne.. går med henne en bit och så är det hej då ...

Går tillbaka till bilen och hoppar in i baksätet!!! kunde inte förstå vart ratten tog vägen??

det tog nån minut innan jag såg vart jag satt... dessutom på fel sida!!

Så jag hoppade bara ur och låssades som inget hänt när jag rundande bak på bilen så tittar jag rakt på "snyggpappan"..... 

Han hade ju självklart sett vad jag gjorde!!!!   pinsamt... NEJ inte ett dugg!!!   han log åt mig.. och jag hoppade in i bilen något röd i nyllet!!!     men är man trött så är man!!  

Ät inte popcorn om du har en hoodie med snören.....  blev lite sugen så här på kvällskvisten på lite snacks... 

så jag rotade fram popcornmaskinen och vips så hade jag en skål rykande varma goda popcorn bredvid mig i soffan....

fotboll på tv och en stort glas saft!!   och  man kan ju inte bara ta ett popcorn utan man tar fler.... och det är ju alltid ett som rasar av så man måste leta efter.. ibland så tar man inte bort ögonen från tvn utan letar ändå på ett ungefär....men när man försökt käka upp snöret på tröjan ett fertal gånger...   jävla långa snöre med en knut på så jag trodde ju att det gick att äta....  faaan


nu hoppa i sängen... klockan är minst 200 !!!


läjter folks,,, 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards