Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Nanny B - 24 februari 2013 11:47

Hello My lille vän!, lång tajm liksom!!

föööörlåt men jag har liksom inte orkat.. Jag har fullt upp med att jobba, peta näsan och Gud vet vad denna arma kvinna gör ??!!

Så det blir att blogg blir lidande.. Sen har jag inte haft inspiration heller.. Vart i nån mörk svacka...typ men nu kravlar jag mig upp igen som en fågel Phoenix.... 

Sista vintermånad är snart till ända och första vårmånad börjar... Ja det är ljusare längre. fåglarna joddlar i träden och det kanske är nån grad varmare.. yeeej snart slut på långkalsongsäsong!!!

Igår satt vi och pratade om kroppen och alla dess delar och funktioner...

Linn blev lite fundersam över att man hade så långa tarmar, drog upp tröjan och satt en stund och glodde på magen.

nej det där fick hon inte ihop att det skulle finnas så långa tarmar i denna lilla mage. hmmmmm 

Jag frågade henne hur det kommer sig att ögonen inte trillar ur när man böjer sig fram??

Hon berättar att dom sitter fast med sladdar på hjärnan så dom kan inte ramla ur. hahah jo det är ju nästan sant.. 

Ungar kan dom.... 



Nu ska jag börja träna på allvar igen... herregud vilket slapparsle jag har blivit!!   orka liksom...men nu så.!!

ska jag slippa att sitta i vassen igen så lär jag komma igång inför badsäsongen 2013... 


och där tog inspritationen slut....... jag gjorde ett försök iallafall....=)



to be countinued..... 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards