Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Nanny B - 4 februari 2013 19:54

Går allt vägen nu såååå ..... åhhhhh jag blir så jäkla glad!!!  håll tummar, fingrar och tår !!!

men jag avlöjar det i nästa avsnitt!!!   

Annars så flöt måndagen på som vilken jävla skitmåndag..... fakk jag gillar inte måndagar men idag var den ju lite bättre än vanligt... alltid nått liksom!!

Glassbilen brukar avlägga sitt besök på måndageftermiddag men vem vill liksom köpa glass i snöstorm!!  Då kan man lika väl åka till Sibirien och bli GB-gubbe !!!   

Och denna förbannade melodi .... jag blir smått grinig...  Linn sjöng med .. Vi lurar små barn , vi lurar små barn på deras veckopeng!!  

och giventvis ska den stanna vid just MIN brevlåda... Ibland så stannar aparslet ( han som kör) mitt utanför uppfarten.... Men för satan gör han????? och det har hänt att man haft kvarterets alla ungar halvvägs in i trädgården... 

ingen kommer ut och ingen kommer in för det står en blå jävla pansarvagn ivägen!!  baaaaah

 jag gillar inte glassnassaren!!!!  Vill jag ha glass så köper jag den och bär hem det med!!! 

baaaah....  och nu ska jag återigen bryta nyårslöftet..... 

förbannadejävlaskitväder!!!   mer snö??   WHYYYYYY.....  borde kanske ta ett snack med Kung Bore!!

Att utföra vodoo på kung Bore hjälpte ju inte... I know!!  I did it!!  inte ett shit hände!!  Så tortyr är uteslutet..

hmmm göra som med tomten??  gå sängvägen??  öhhhh  nja.. vem vill ha frostskador där nere  liksom...hallo gift kvinna fy dig!!     jag är frusen ändå  så det lär inte funka.. 

Att prata lär ju inte heller funka.. the king är förmodligen stendöv... jag lär ju inte vara den första som ber om nåd

när det gäller snö!!

what to do.....  ett alternativ är ju att rymma detta hemska vinterland... mot varmare bredgrader!!!

en solvarm strand.. paraplydrink .... blå himmel... aaahhhhh  just ja.... ögongodiset för 17...  ( mmmmmmyyys)

Blev sittandes med ett fånigt drömmande leende länge.  drömde mig bort... lååångt bort.. 

Men nu är jag i detta skitkalla land... nääää jag tror ett besök i solariet vore helt rätt ....


hejpa... =)









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards