Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Nanny B - 7 februari 2013 23:24

snöööö jag börjar avskyden vita skiten som kommer nerdimpandes från himlen!!!  Go to hell Kung Bore!!!!

GAAAAAHHHH   vilken innebär skottning av uppfart!!!  nu hade maken vart snäll och skottat en gång och därefter hade plogbilen lämnat en fin vall.... en hög vall..... en jävla förbannadevärstingvall!!

Visst hade jag kommit ut ändå med Q7-an men ändå liksom... 

så det var bara hugga tag... ut med skyffeln och hej och hå... men någonstans i kriget mot vallen så glömde jag bort att man ska ha krigs-inriktdade stövlar!!!  DEFINITIVT INTE NEONFÄRGADE FOPPATOFFLOR!!!!!   

så det hela slutade med att jag låg där och sprattlade som en krabba..... hmmmm

-gick det bra ??Grannen mittemot som är någonstans mellan 90 år och döden kikade ut!!

Upp med handen och vinkade  - jadå!!!

det var isgata under den där förbannade snön och blogbilen kunde ha lämnat nått sandkorn kan jag tycka...

En viss smärta uppstod i den delen som slog ner först.... arslet!!!

hmmmmvad lärde jag mig av detta då???  jo skotta inte inte förbannade snövallar i foppatofflor.....!!!

Och givetsvis ska man ut och köra... satt väl och filosoferade på sommar eller något annat trevligt och höll på att köra över en liten Fiat... ops...  där var det halt.... glas halt!!!!

Så en tur till en av stans arenors stora grus parkering och nu satan i gatan växte hornen ut...

Stängde av ABS broms.... djupt andetag...... knäcker till nacken.. fattar tag i ratten.... lägger i D.. ...

och sen full gas och vrid om ratten..... 

wooop wooooop......  Q7ans V6 turbodiesel med 265 vilda mustanger och 570 nm vrålar lite lätt under den silverfärgade huven..... ROOOOAAAAAARRRRR

kör som en tok runt runt... bredställ och " doughnuts"...... Linn skrattar hysteriskt i baksätet... MERA MAMMA MEEERAA   WIIIIIHOOOOOOOO!!!!!

Så jäkla kul är det... 

 



efter en stund så har vi lekt klart...... =)

- mamma... det är så såååå roligt, kommer det från baksätet... =) 

yes... i know!!!  

.............

Senarepå eftermiddagen så ser jag att dex är dax att skotta igen...... 

så ut med skyffel i högsta hugg... 

och vad hade jag på fötterna..... ????

 

jag tror bilden får tala för sig själv...  

när jag låg där så var jag bara tvungen att dra upp min mobil... folk skulle väl inte tro en om man hade gjort samma sak 2 gånger !!!  

men så kan de va...  en del lär sig aldrig och ops i did it again!!!

Är huvudet dumt fick arslet lida... !!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards