Alla inlägg under december 2012

Av Nanny B - 2 december 2012 23:35

Oj dagarna far förbi när man har så kul som jag har  =)  !!   waka waka...

Seriöst så är det inte de roligaste men man får ju sysselsätta sig så gott man kan!!   Man har ju vänner som ser till om inte annat att man har nå att göra... Agge,, kaffe som vanligt eller???

I fredags så for jag hem till lillesyrran för att få en ny makeup och lite mys....  TRODDE JAG iallafall...

de slutade med att jag kom hem lite halvfull.... 4 smålulliga tjejjer och  en brittisk svåger som ska göra pepparkakshus samtidigt som vi länsar och julstädar lillesyrrans barskåp!

men huset blev fint ändå...fantasin flödade ju mer sprit vi drack... hahahahah

   

blev så fint så!!

Vaknade ovanligt tidigt i lördagsmorse.. Julia for iväg till stallet för att hinna rida ut innan dom skulle åka till Globen horse show!  Jag och Linn gjorde väl inge särskilt direkt, rätt skön slappadag!!

gjorde mig iordning för att åka på kalas..

varför ska man behöva ha dessa tillställningar för att träffa övrig släkt ??  varför samlas man inte oftare??

Gott att äta och lika gott kaffe... la mig på soffan där för att skriva i bloggen om just kalas.. då kommer Linn och trycker på mobilen så nästan allt försvann.... ja jag ville aga de arma barnet men det fanns för många vittnen..

När jag äntligen hade lyckats plita ner texten via mobilen .. (lite smått och tjocka fingrar)

faaaaan förbannade Piiiiip piiiiiip piiiip piiip  piiiiiip

Och de arma barnet bara log åt sin smått upprörda mamma som viskade att veckopengen är indragen den närmaste 12 åren!!! 

suck... då åt jag en bit räksmörgåstårta och en bit gräddtårta IGEN!!  blev lite smått purken jaa


sitter här och glor... jag har liksom tappat bort mig på nå vis..

Ungarna frågade mig vad jag ville ha i present och julklapp...??

jag vet fan inte.. sa jag till dom  och då fick jag förvånade blickar tillbaka??

men nu gör jag ett försök att önska mig något....


en blå supermantshirt 

att slippa bli förkyld

ett vintertäcke med lång hals till Prins..

en butler


20 minuter senare


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


46 minuter senare:

de va väl allt tror jag..???


tappade inspirationen till att blogga...  jag vill inte att det ska vara sådär grått att läsa....det ska va kul och roligt !!

som att sätta gladpack på toan....=)

men de har hänt saker som man inte vill dela med sig av här..riktigt tråkiga tunga händelser..

Jag kan bara finnas för mina älskade barn... mammas kramar är bäst!!


Har huvudet fullt av annat med och de är väl nåns fel...hmmmm

tuta och köra?? bromsa och backa??

what to do ffs....?????



ny vecka stundar och satan i gatan...nya utmaningar på G  tjooohoooo nu kör vi!!








Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards