Alla inlägg den 20 december 2012

Av Nanny B - 20 december 2012 22:17

Det finns egentligen inga ord.. bara känslor... tårar som rinner... 

Du var på väg till livet ... älskade vän.  Du valde bara en annan väg... Jag vet att du har fått en frid och ro nu.

Du fina människa som jag lärde att cykla på gatan.. letade efter dina glasögon varje morgon du skulle till skolan. dina tokiga sånger... dina kramar. Minns när du skulle skriva till en flicka i skolan och fråga chans, du visste inte hur chans stavades.. men jag hjälpte dig och vi la ner brevet i skolväskan. på morgonen skyndade du dig iväg. 

På eftermiddagen när du kom hem så frågade jag hur det hade gått med brevet och flickan.

Du tittade på mig och konstaterade... - hon kunde inte läsa!!! hahahahahah

Ska vårda alla minnen med dig gubben , närmast hjärtat.. 

Din begravning var jättevacker... många kom och ville ta ett sista farväl... 

Att ta farväl gör vi inte va ?? vi säger bara hej så länge!!! 

Vila i frid....

 


Niklas Johansson 1988-2012      Du fattas oss 


Att se sina barn gråta och en nära gå igenom vad en förälders mardröm är,    skär i mig som knivar .. Jag kan bara finnas och stötta...  Niklas kommer alltid finnas i deras hjärtan... 


hua....  tror  de har tagit mig en timme att skriva dessa rader   .... tårar som rinner och jag ser inte ett shit!!


skriver mer imorn.... 







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards