Alla inlägg den 31 december 2012

Av Nanny B - 31 december 2012 11:05

Det är inte många timmar kvar på detta år nu.... klockan börjar gå in på det sista varvet mot 2013

Mycket har hänt på både ont och gott.... Man har fått sina glädjehopp och blivigt golvad av  motgång.

Det bästa av allt var att jag blev mormor!!  Underbara Holly !!  

Jag undrar vad 2013 för planer???

Tänker göra upp mina egna och med tårar, svett och med alla medel jag kan göra mitt bästa för att genomföra dessa!!! 

Gå ner ett par kg till och skaffa magrutor till bikinisäsongen!!  


Göra mig av med alla energitjuvar och ägna mig mer åt dom som verkligen finns för mig.


Starta i en liten tävling med hästen. 



listan kan göras lång..... 


Är inte riktigt på humör för att blogga...  är bitter och grinig..

Jag trodde en sak..... men tydligen så var det inte så...  Svik mig och jag lovar.. jag är fruktansvärt långsint!!

I det här läget så är jag glad över dom, som verkligen uppskattar mig för den jag är oavsett vad man hittar på..

att i både motgång och medgång finnas....


nääää  nu ska jag gå och hitta på nå galet.. behöver bli glad igen...











Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards