Alla inlägg den 4 december 2012

Av Nanny B - 4 december 2012 09:10

Jahadu  förbannade kung Borejävel!!! Du ser ju till att långkalsongaktier skjuter i höjden på Wallstreet!!! Garanterat myggfritt och om 9 månader lär de födas fler barn på normalt!!

Folk fryser och du roar dig med isprinsessor... k...bock!!  jag tycker du ska gå in till din chef ( Hin håle) och smälta!!! 

nåväl... igår tog jag med min 12 åringen och åkte och handla.. 

Har du en 12 årig stöddig tjej så rekomenderar inte detta!!  det blir dyrt, ditt humör pendlar mellan skitförbannad och totalt rådlös samt att  dina nerver får veta hur det känns att vara på utsidan av kroppen.

skickade iväg henne för att hämta några varor...njuter av att slippa höra 12 åringens asså shit, han ba och hooon ba, allvarligt?? och åh maj gad..... typ!!  Men jag får syn på  en kvinna som är ute och storhandlar med sin gamla mamma.  Tänker att det är ju lite gulligt tills jag får höra deras konversation..

Tanten råkade gå runt hörnet och kvinnas blev rätt grinig.. när hon hittade på den gamla damen var hennes ton inte nådig och läxade barskt upp tanten 

-du får inte släppa vagnen!!!

Tanten: ja men jag ska bara titta på kakorna.

Kvinnan: - släpp inte vagnen, du hittar inte här!!

Tanten: - jag är inte senil.........än!

Jag började att småfnissa och tyckte de va väl rätt gulligt i en nanosekund... Julia kommer tillbaka med hårfärg, en rosa julstjärna, fotsalt och en sodastreamsmak!!

Stirrade på ungen, som egentligen skulle hämta frukt och salladsdressing samtidigt undrade jag vad som gick fel???

Med en sträng blick förstod ungen att nått inte stämde.. och vad gör hon??  morskar upp sig som en ungtupp och försöker se så stöddig ut hon bara kan...- jag behöver det här!!!  

-du kan få ett par vantar thats it!!!  Jag behöll min stänga blick och tänkte inte vika mig !!

fotsalt????  herregud... jag ju 2 paket hemma för farre!!

Vi mäter våra styrkor genom en spännande tystnad!!!

hrrrffmmm  gurglade hon och vände på klacken och ställde trotsigt tillbaka sakerna hon hittade bland olika sorters pasta!!

1-0 till mamma..... jippie!!   struntade att hon inte ställde tillbaka dom där hon hittade dessa ... Jag vann!!

Gav henne uppdrag att hitta fågelfoder... nu har hon att göra en stund tänkte jag och pustade ut när hon försvann....

gick runt hörnet och där så ser jag kvinnan och tanten stå och prata om Olivoljor... 

Tanten ville ha en annan sort medans kvinnan kastade ner en flaska i vagen och tog med sig tanten och började gå.

-den kostar ju 70 kr, sa tanten förfärat!!

- det har du råd med, sa kvinnan muttrandes och dom försvann runt hörnet.... 

jag började fnissa och upprepade kvinnans mening... Det har du råd med..!!!  

jadu.. tänkt den dagen ens barn ska gå ut och handla med sin dementa mamma... hoj hoj  dom lär inte få de lätt!!

Resten av shoppingtur gick smidigt och det blev inte få farligt dyrt med saker som 12 åringen kunde dö för att slippa lägga tillbaka.. ja hon fick ett par vantar... 

Nehepp... nu kommer jag inte på nå mer... har annat i huvudet.. 


cu läjter,











Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards