Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Jag vill inte...

Av Nanny B - 2 augusti 2011 23:03

Hualuigen för att jobba i detta väder.. Solen skiner och det är hur skönt som helst att bara lata sig.. men men bara att börja slava för att få bo kvar, kunna utfodra barnen och tanka bilen!!

DieselDoris sköter sig med beröm godkänt. änn har vi inte behövt tanka... och under helgen vilda geocashing så tog hon sig fram till husse styrde.. =)  dutti kicka!!! 

Kom på ikväll att jag glömde bort hunden.... den är kvar hos Stödfamiljen.. hahahahah

Fostermodern var dock här och fikade och vi har ju som sagt 10 år att snattra ifatt och inte fan kom hunden upp på tapeten,.,  vi löste andra värdsmysterier!!!

Stilje i grodkriget.. .. vi har brejk.. orka i det här varma vädret..!!

Såg att Pridefestivalen är i full gång... tjoohoooo jag vill ochså partajja.. sen om man är homo , bög, lesbisk eller utomjording skiter jag i... jag vill faktiskt kalasa på Pride jag med!!!!

jag tror dom har skoj!!  skål på er!!

Nästan all panel på ena husväggen är iallafall på plats.. blir bra det där.. och snart ska de målas ..

Vi hade ju på ett ungefär vilken färg vi skulle ha och när vi kommer till affären så blev vi visade 482947 st olika nyanser.. vi sprang ut och in med olika brädor för man vill ju se i solsken hur det ser ut... Men efter 20 minuters rännande började vi om från början och tog första bästa färg och hoppas på att det blir fint!!! 

nehjepp-...  nu är de sådär sent igen.... jag som trodde jag skulle ligga till sängs före kl 23..


G´Nite

 
 
Helgi

Helgi

6 augusti 2011 10:27

Hej!

Skulle du vilja skriva om målningen av husväggen på ett byggforum för en liten morot?

Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
helgibyggla@gmail.com

Vänliga hälsningar
Helgi

http://byggla.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards