Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Nanny B - 28 augusti 2011 11:55

Nu kommer den snart smygandes....Hösten!!! Mörka kvällar och frost. Och snart är det jul. TjoohooDet gillar jag.. Pepparkakshuset, advent julklappar och att få ta in tallen. Men de är tre förbannade månader kvar dvs hösten. Regn och rusk, Det går framåt med Frippen med..red ut i skogen med Jonna och flickorna. Det gick bra..Hade de inte vart för att Nettans stöd och att Jonna vart med så hade jag aldrig gjort de...jag ska överkomma min rädsla.. Jag fattar inte vad jag är så himla rädd för??? Nu är tjejjerna i stallet världens bästa och puttar på mig när jag fegar .. Men mitt mål är att jag ska komma över detta jävla fjåseri..Jag har ju en en stor brun goding med ett gott hjärta. Han vill ju ingen ont och är nöjd om man kliar han på magen..Jävlar vilket åskäder de var i natt....prick 4 höll jag på att rasa ur sängen av en ordentlig åsksmäll. Yrvaken och fattade absolut noll av att hela rummet blixtrade...Andreas och jag gick ut på altanen för att se de naturliga skådespelet på himlen. Wow.. Glöm att räkna etttusenett, etttusentvå, etttusentre...efter 20 minuter gick vi in för då var det iallafall nån sekund mellan ...fascinerande !!!!..Skriver mer en annan dag när jag har nå bra att komma med!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards