Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Nanny B - 6 augusti 2011 14:57

jag kunde inte se det arma plastdjuret hänga i det döda plommonträdet längre.

min Revenge på "grodnapparna" var visst så dom sket i brallan och inte vågade sig tillbaka... mohahah...

jag tog ner plasthunden och lagade den ofrivilliga amputationen och en mindre makeover så blev den som ny igen... och den stortrivs hemma hos oss.... =)

Och blir väldigt bortskämd.... Ett namn har den fått, Örjan!! 

  Här leker hundarna med bollen... jätteskoj tycker Örjan!!

Fyyyyyyy skäms, Stygg Örjan!!!  Inte tugga mina bästa tennisskor!!!

  Örjan makes new friends... Fluffy gillade han väldigt mycke...

( you dirty rabbit)

  Japp.... Do not Disturbed...........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz   Lite smågos i hundkorgen...  dock uppstod inte ljuv romantik så Celine valde sekunden efter bilden blev tagen att avvika hastigt!!   

Egentligen tycker jag inte att man ska ha hundar i soffan men ett litet undantag kan man väl få göra,,,



så kan de gå.....


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards