Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Nanny B - 18 augusti 2011 22:45

Detta har hänt!

Julia red KM i Fälttävlan.. Hon klarade sig och fick en fin rosett. trots att hon rasa av då hon av misstag råkade ta  ett betydligt högtre hinder.

  Men det gjorde ingenting.  hon var glad och nöjd ändå.

Planer för en till häst börjar växa... till Andreas stora skräck....

På väg hem från stallet en kväll så ska Emma köra om en lastbil och precis när hon börjat omkörningen så kommer det en svart liten sportbil i full fart om oss och vi låg  i ett par sekunder 3 i bredd, och jag och Emma börjar gorma och svära om att en del var puckade trafikanter ( men med andra ord man inte ska skriva på nätet)

och då kommer det från baksätet där Linn sitter...

- vi skulle ha ryckt lysena av han, he he he he he !!

Jag och Emma börjar tokskratta... ibland undrar jag vad den ungen får allt ifrån...

Vi åt pizza en kväll och hon står storögt och studerar när pizzamannen gör iordning hennes kebabtallrik.

Han ska lägga dit salladen och använder då fingrarna att lägga upp den i kartongen..

- mamma, han tar salladen med händerna, mamma kolla!!!!!  Linn är något upprörd och vet inte hur hon ska ställa sig till det hon just sett.

- han har väl ingen gaffel, svarar jag förstrött och fortsätter bläddra i en dagstidning från i maj...

- ja dom är väl så in i helvetes dyra dom där gafflarna!! konstaterar hon och fortsätter att studera mannen... hahahahah

DieselDoris har fått en kompis .... SvenneBanan.. en grön Peugeot som Andreas ska ha till jobbet... och nej jag vill inte befatta mig med den.. det är det fulaste bil jag någonsin sett och inget händer när man trycker ner gaspedalen!! 

Ja just det... Uppfarten.. Vi har numer en asfalterad uppfart!!! 

För ett år sen när vi kom hem från semestern så hade vi ju en mur av asfalt vid ingången...

  och ett år senare med bråk och tjat så fick vi en ny... av försäkringsbolaget till kostnad av självrisken!!

Vi har även målat om huset... det blev så himla fint !!

nej usch ,... nu orkar jag inte skriva mer..




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards