Direktlänk till inlägg 13 april 2011

hey ho lets go berserk!!!

Av Nanny B - 13 april 2011 19:53

Tänk va roligt man kan ha de i trädgården med en sekatör... mohahahah nanny VS alla förbannade buskar  43-0!!!   har kapat mycket och mer ska jämnas med marken.

Kommer få ha en egen majbrasa på tomten om inte skräpet kommer iväg!! 

Och en stor manskör med riktiga hunkar som basunerar ut:  ...Vintern rasat ut bland våra fjällar,drivans blommor smälta ned och dö. Himlen ler i vårens ljusa kvällar, solen kysser liv i skog och sjö.  lalalalalala   sen kan jag inte mer..

Fast jag kom just på att jag jobbar den helgen så det får bli ett projekt i sig!!

operation kasta trädgårdavfall.... faaan jag som ville ha lite ögongodis... =/


Fick en fråga om min syster Emma fått återfall av cancern.. NEJ NEJ hon är  heller inte döende.... Hon ska få göra om en omfattande ögonoperation då hennes inplantat inte sitter där den ska.. inge allvarligare än så. Visst hon är väl lite lessen över det men vill absolut inte ha en massa "wooohooo - tycka-synd-om-mej"   Hon kommer se ut som (enligt henne själv) Mongo i ett par veckor och därefter som en vanlig idiot!!  

jag är ju ingen höjdare på att sy men ska nog tråckla en fin ögonlapp!!!  

Men så är de..... Emma är inte döende..




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards