Alla inlägg den 12 april 2011

Av Nanny B - 12 april 2011 22:23

Vårtecken överallt.... Våren är här för att stanna.

Blev så glad över att få se ett gäng pissmyror så de va fram med mobilkameran..

Om nu ni nån gång försökt ta kort på en pissmyra med mobilen så är det en konst, de tror jag ni som försökt håller med om!!!! och nu ni som tänker pröva detta så rekomenderas ett sjuhelvetes tålamod, bra mobilkamera  med stooooort minne till!

Och helst inte på arbetstid då arbetskamraten börar fundera vad ni gör i en backe med arslet i vädret med mobilen i näven!!

Solen skiner och man vill ut och sitta i värmen  men nej nej ... Ozonlagret är så tunt att de är genomskinligt... !!!  larmrapporter överallt och det är nästan som om det är en epedemi eller man kan bli drabbad av en ny farsot om man vistas ute..

Hallo.... jag vill ha lite sol i nyllet efter en fruktansvärd vinter..

Varför blir det så tunnt då???  jooo dom där jävla kossorna som stått inne under vinterhalvåret och  fjärtat, nu när bonden öppnar dörren tills dom kan gå ut på heltid då försvinner ju gasen uppåt och gör så att vi inte kan sola!! 

Kossafis är visst inte så bra för ozonlagret!   hmmmmm  men grillsäsongen är ju runt hörnet.... heheheheh 


idag så visade jag Linn kort på när hon var bebis. ungen stirrade på mig och sa

- men det där va ju så länge sen!!!  jooo  hela 4 år sa jag då!

- jaaa, jag börjar nog bli gammal!

Undrar vad hon säger om 36 år och jobbar som paleontolog. Då kanske vi kan snacka gammalt!!

Vi gick ut och började lite med trädgården och sen försvann hon in....

Hittade henne i soffan med MIN B&J glass....  Om det är något dom inte får röra så är det just min glass.... den är min !! 

Suck.... får börja sätta lås på frysen!!!


nehepp..... dra en koll på fäjjan och sen zzzzzzzzzzzzzzzz


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards