Alla inlägg den 24 april 2011

Av Nanny B - 24 april 2011 22:01

Snart är Påsken 2011 över.. bara en dag kvar!!  

Långfredagen blev verkligen en lååååång fredag!!  jag hade ju äran att jobba delad otur!!

Men man jobbar ju med två galningar så det var ju helt glimrande... hahahaha

Vi fick rast samtidigt så vi tog den hemma hos mig!  Andreas bjöd på sin berömda västerbottepaj... aahhh  mums!

Ledig påskafton och då var det påskgrillning med nära och kära. Hela huset fullt med folk och dom sista lämnade residenset vid 2.30 på morgonsidan..

imorse var det en galning som ringde på dörren i okristlig tid.. hmmmm  bara att masa sig upp!!!

När vi städdade undan så ser vi att vi måste ha haft väldigt roligt.... hahahahah

Kom på att jag måste ringa Sabina och kolla om Kent hade på sig andra byxor eller om han gick hem i kalsonerna.. hans kortbyxor låg nämligen i hallen!!!

jag jobbade kväll och de gick ju bra.. rätt skön kväll faktiskt!

Funderar på att sälja min bil... köpa en havremoppe med smackstart istället och en mindre bil.. peugeot 107 kanske..

nehepp.... dax att gå till sängs...

jobbdag imorn!!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards