Alla inlägg den 3 april 2011

Av Nanny B - 3 april 2011 22:36

Då var vi inne i april och den första så haglade lurigheterna tätt... men serrö.. jag gick inte på något!"!!!  Långledig sen i fredags och jag har väl inte gjort nå särskilt...

Jag och Andreas skulle ju kalasa till oss lite i lördags..

Så vi började hemma hos Johan.. trevligt trevligt!!  Fortsatte hos Marie som bor på samma gata... lika trevligt där och sen vidare ner till krogen!!! Marie, Andreas och jag skakade lurviga och drog en vända till baren.... Skitkul kväll som avrundades med Micke och Linda och hemköpt kebab hemma. 

Idag var man mindre allert.... och vi hade ju lovat Ann att flytta....

men det gick bra och vi konkade soffor, säng och lite andra saker och det gick väldigt fort!!

sen hem och slappa i soffan....

Ny vecka imorn... jag hoppas de börjar hända nå skoj.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards