Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Nanny B - 30 juli 2013 13:13

Sådärja .... Då har man botaniserat i OCR-Träsket !!! Jag avskyr elräkningen... Hata!! Men ska jag in på våtbiblioteket och "läsa" så vill man ha lite upplyst då jag inte har ett fönster där !!! Och vem vill sitta och sh....a ( läs LÄSA) i mörker!!!
Visst romantiskt med tända ljus men då ska man inte va ensam , Mr Right är ju välkommen då!!
Men vissa lägen så för sin dåvarande medmänniskas välbefinnande så lär man vara ensam!!!
Påminnelse till mig själv!!
Byt ut hallondoften.... Det kan finnas andra dofter som ros, tuttifrutti och vanilj... Borde kollas upp!!'
Förlåt till "snygg-grannen" borde jag nog tänka ....
Igår fick jag sopa upp kaffesump i trappan samtidigt som jag misstänkte han... Tänkte hemska torterande tankar ... Rycka näshåret på karln sakta med en pincett ...... Mohahahaha
Idag vid lunchen så berättar Linn att det var jättekul att rulla ner soppåsen för trappan .... Hon hade gjort det flera gånger hahahahaha
Ungen skrattar så hon kiknar ....
Min önskan om rycka näshåret på herr Snygggranne sa poff .....
Fasa också !!!

Nehepp återgå till att vara en galen mamma...

. Auf wienerbrödet !!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards