Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Nanny B - 29 juli 2013 08:29



Mina barn är mitt allt.. Dom kan ingen ta ifrån mig.... Viktigast av allt!! När jag ser på dom ser jag bitar av mig själv... På nå vis har jag lyckas ... Att få dom finaste barnen av alla ..
Barnen har alla någon av mina egenskaper ... Alexzandra Johanna Mattias Julia och Linn...
Dom är min familj ....dom vet att mamma finns och att jag inte vill baka bullar ...
Jag är inte som andra mammor...
Men visst kan jag baka bullar och göra världens godaste köttfärsås men för mina barn så får man göra sånt tråk . Roligare med andra saker . Vi har hoppat i lövhögar, kastat grankottar i skogen och lekt i sandlådan ..
En av mina stora döttrar sa ikväll ..
-mamma, varför ärvde jag inte din skönhet ? Du är vacker och jag är ful... Smått chockad tog jag henne till spegeln och bad henne titta på sin spegelbild!
Skönhet kommer härifrån sa jag och pekade på hennes hjärta ....
Hon trodde jag va skvatt galen!!
Du har ju nästan inga rynkor ??fortsatte hon....
Började skratta och sa att det har mamsen visst .... Och att några fula barn har jag då inte !!! Vi skrattade gott, sådär härligt ...;-)
Tidigare idag så försökte jag få lite vett i den vilsa 13åringen..
Ena sekunden strålar hon som en sol och i nästa en argt,stendövt, gråtande monster ...
Hennes storasystrar var nästan likadana i den åldern ....
Men hon har det inte lätt ... Först flyttade hennes pappa..... Andreas tog på sig rollen som pappa och nu när hon har kroppen full av hormoner så hon inte vet vilket ben hon ska sätta först när hon ska gå så händer det något mer .. Separation nr 2
Om jag känner mig skyldig?? Ja litegrann för att se mitt lilla hjärtegull bli sårad .. Men hon vet att hon har trygghet i sin mamma iallafall!
Hur det ån är går mina barn först .... Är jag glad och mår bra är dom det med!!! Jag byter aldrig bort tiden med dom för någon annan i världen !!! Varannan vecka bor dom två minsta hos mig .... Men man är alltid mamma !!!! Jag önskar bara fler kunde se sin roll i att vara tonårsförälder .... Men det är väl mer intressant med annat .... Jag skulle kunna skriva mer och vräka ur mig men avstår... Av en enda anledning ... Jag känner bara sorg....
På nå vis ska jag lyckas lappa ihop min trasiga unge... Allt går bara man vill!!!!
NU ÖVER TILL NÅ HELT ANNAT!!
Sista semesterveckan.... Och den ska njutas ordentligt !!!
Började läsa 50 nyanser av honom på Mallis.. Och blev fänglslad av Mr Grey..
Så de blev till att köpa de andra 2 böckerna med ..... Svårt att slita sig..!!! Började läsa i bok nr 2... 3 timmar senare så Oj är klockan så mycket ?? Shit !!!
Jag har inte läst en bok på flera år och nu läser jag så fort jag kan.


Skriver mer när jag är på bättre humör ......




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards