Alla inlägg den 23 april 2012

Av Nanny B - 23 april 2012 10:06

Ja det händer ju lite på min front... på ont och gott!  

Det onda är att jag fick operera mig..... ett möte med herr Narkos..

Flertal besök hos barnmorskor som försökt mer eller mindre, gräva ut innanmätet på mig . Och de kan jag berätta att deras försök , gjorde satans ont och ingen bedövning hjälpte mot det.. så en snabboperation på annat sjukhus fick lösa den biten... Och det gick så bra att jag var på benen kvickt  och hemfärd en timme senare!!!


Har tagit beslut på saker som gäller mig och mitt liv. Om man inte vågar kan man inte vinna så nu ska det bli ändringar. 

Jag har länge velat fram och tillbaka gällande mitt jobb och jag sökte ett nytt... jag fick just inte den tjänsten men blev erbjuden en annan.  Viss fundering hit och dit, egentligen så var det rätt onödigt då jag kände att det är nu eller aldrig.  Så jag säger upp mig från mitt gamla trygga jobb och ger mig ut i en annan spännande värld. (Visserligen inom samma branch . ) Mer pengar i plånboken och mindre arbetsdagar... =)

Tack alla ni som med sms, mail och kramar stöttar mig i mitt beslut!!!  Framför allt min älskade man som finns bakom mig!!  Visst armjäkeln värker som aldrig förr men jag tar det för det här  vill jag göra... 


Det finns även en annan sak jag gjort som legat på listan " det här ska jag göra"  har ochså skett...

Min Bästaste kärring i hela kommunen var med och höll handen... Tack Nettan!!!  Du är guld värd och min svarta tulpan!!   Maken har länge sagt nej men efter lite pussar och övertalning så gick han med på det... Nu gillar han det skarpt!!!  

För att firamina beslit i livet så gick han och köpte ny bil till mig... =)   jag blev paff för vi pratade om att kika på en ny bil men bestämde inge..

Han kom hem och gav mig nycklarna och sa... provkör!!!!!!   Innan vi kommit till korsningen så var jag såld!!!!  

Vilken pärla... ohhhhh  När vi berättade för Linn sen att vi skaffat en Malte.. ja bilen fick det namnet!

ungen börjar störtgrina... Inte sälja Doris ylade hon och efter lite övertalning om att vi ska låna ut Doris till en annan familj som inte har någon egen bil så slutade hon iallafall att hulka... 

Så nu rattar jag en Audi Q7 3.0 TDI Quattro -08 med  alla finesser dom kan ha  och Andreas ska väl pimpa till den lite med lite extra lulllull... Ingen match för den att dra 2 ton husvagn heller.. =)


Detta är lite av det goda och jag kan inte se annat än se ljust på framtiden tack vare min familj, vänner och annat löst folk... 

Ni vet vilka ni är som klappade mig på ryggen och sa kör hårt!!  Sånt uppskattas !!!


Nehepp 







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards