Alla inlägg den 4 april 2012

Av Nanny B - 4 april 2012 09:34

Förkylning... Är nått man kan önska sin värsta fiende!!Jag gör det iallafall. För det är ingen trevlig upplevelse att ha det!!!

Jag har ju klarat mig länge från denna farsot och mina medmänniskor i närheten har haft halsont,feber, rinnande näsor, blåmärken, leversvikt och blodförgiftning. Men jag stod emot det ända fram till nu.. faaaaaaaan!!!

Och det känns som hjärnans alla funktioner är bedövade och gone by a sneeze!!!

Snart kan man tjänstgöra som stopplyse i korsningen vid Pizzerian!!  Näsans färg från hud till knallröd är en tidsfråga för man gör inge annat än att torka och snyta den!! och JA byte av ett par strumpr har redan skett... ???

Tog  lammmjukt toapapper runt den ömmande  "kranen" och tog i från tårna för att få bort nån liter snor och för att kunna syresätta mig bättre.. skulle inte ha tagit i såå mycket !!  

Den geleliknande kroppsvätskan landade inte i pappret... utan mer rätt på, ja just det Strumpan!!!!

Stod där och stirrade på foten med geggan.... Började att må illa och hulkande förstökte dra av mig strumpan... Fy fan vad äckligt!!!!!! När jag lyckades få av mig strumpan så började jag grina och skratta samtidigt av olika känslor!! 

Somnade till på soffan i ca 20 minuter igår.. vaknade upp och var stendöv på ena örat... något nedsatt på det andra.  VA FAN HÄNDER????  Tog lite nässpray och försökte vakna till... och då ringer det på dörren och nån Dörrnasse från Tele2 ville komma in och försöka sälja på oss nått... Stirrade mest på den unge mannen och försökte få fram att jag inte hörde ett shit vad för rappakalja som kom ur hans mun... pekade på dörren och sa att jag är döv och inte intresserad!!!  han blev iallafall glad över att vi hade ett skohorn i hallen som underlättade att han kom ut fort!!!     Den tillfälliga hörselnedsättningen återkom efter nån timme !!!  


Påskfirande är på G.... men varför heter det fira och kalasa godis när en krake blev uppspikad på ett kors till han dog och tur som fanken hade han som återuppstod ett par dagar senare . Som nån slags magisk förhysterisk  Joe Labero.. 


Attjjoooo    på återseende!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards