Alla inlägg den 9 april 2012

Av Nanny B - 9 april 2012 20:09

Jag hade länge gått och sneglat.. Jag ville ha.. Skulle bara bli min på ett eller annat sätt om jag så skulle gå genom eld och vatten. 

En slags åtrå växte sig allt starkare och en dag fick jag chansen att iallafall få fingra lite.. 

Men det var inte min dag och påkommen med en arg blick från någon så fick jag moloket med sänkt huvud gå därifrån.

Varje gång vi kunde ses så började det växa fram en relation och en förhoppning började spira inom mig. Kanske kunde det bli sant att vi kunde få vara tillsammans nån dag.  Vi hade förhoppningsvis en framtid.

Och mina drömmar kunde besannas.... nu har jag det jag så länge velat ha... 

Men vi är inte vänner.. än..  

Hur jag än rör den med mina fingrar så lyder den inte, .. trots bruksanvisning och instruktionsvideo... 

Uppåt, neråt, från sida till sida och andra svepande rörelser så lyckas jag bara ibland.

Men jag kommer väl att lära mig nångång alla Macbook Air kommandon!!!

Men nu är den iallafall min !!!!

........................................,,,,,,,,,,
,.................

Nu tycker jag är det är nog!!!!   Jag vill inte mer.... 

Varenda morgon..... flera gånger om dagen så lider min kropp och framför allt näsan. Varför ska jag bli drabbad av det här när  värsta fiende kunde ha denna hemska istället för mig..

Jag har inte tid med det här för jag vill göra annat mer intressant och stimulernade men blir hindrad och fastlåst som en fånge.

Hur mycke snor har man egentligen... vid det här laget borde de röra sig om litervis.. och kilometervis med papper.

Jävla förkylning... stick till nån annan jävla kommun!!!


nehepp... mot ny vecka och nya äventyr!!!






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards