Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Dåre och totalt kaos!!!

Av Nanny B - 26 november 2012 17:23

Att jag är en fantast av att göra sånt som normala inte gör är ingen nyhet!!  

Jag fick ett påstående att jag borde kanske lugna ner mig och ägna mig åt familjen!! 

svarade inte då ..... Men jag gör det nu!!

Snälla du..  gillar du inte det jag gör titta för fan bort då!!  Världen är full av människor som är så bittra som du!

Att glo på hemmets väggar gör mig deprimerad och jag inte ska hamna som en bitterfitta ( som du) och ha en liten ynklig värld på ca 150 kvm där absolut inget händer.( dagens höjdpunkt blir att gå ut och hämta posten som nuförtiden tycks bestå av reklam!)  Jag vill inte faktiskt inte ha det så!!!

Jag ser till att min familj har det som ska ha... min kärlek!! 

För att kunna klara av en sån fruktansvärt tråkig tillvaro som jag ändå har... så får man hitta på sådant som gör en glad.. Sen att jag massor av vänner som finns vid min sida och är lika galna gör ju det hela lättare... 

Att visa världen att jag kan och jag törs är det inte många som vågar  ,,( som du bitterfitta)  att bjuda på sig själv och vara pajas en stund just för sin egna skull gör iallafall mig glad.. Det gör att jag orkar med min jobblösa tillvaro en stund  och kan jag glädja någon annan med min galenskap så Varsågod!!  Log du så är det dubbel glädje!!

Du vet säkert inte hur man gör i din bittra värld!!

Jag kommer tillbringa min tid på jorden som den Nanny jag är!!  

Så du arma människa innan du dömer någon titta på dig själv... jag lever mitt liv på det viset jag själv vill och rättar mig inte efter det som är "normalt".. 

BE STRONG BE CRAZY!!!

nog om det.... blev nog lite upprörd... baaahhh

hur som helst så har jag inge mer att skriva om....borde inte ens ha lagt energi på att logga in i bloggen för att dela med mig av detta,,,men men men ... 



,





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards