Alla inlägg den 24 november 2012

Av Nanny B - 24 november 2012 22:21

 Jag hade verkligen lagt manken till och plitat ner ett jääääättelångt inlägg... och så poff borta.. Macbook Air död!!

Nej jag kastade inte ut den genom fönstret.. jag öppnade det innan jag kastade!!!

Börjar om och försöker komma ihåg det jag nyss fick till....baaaaahhhh  *svordom*

Det lider mot jul!!!  Ja nog fan lider man allt... de ska kokas skinka, baka lussebullar, handla julklappar, baka pepparkakshus och putsa fönster!!  Ja just det ja.. jag fyller år mitt i allt!!!

Man stressar i veckor  för en dag... fast det ju inte vilken dag som helst.. det är ju JULAFTON!!

Ungarnas höjdpunkt.. dom väntar ju hela året för den fete farbrorm ska komma med deras önskeklappar.

Ju äldre dom blir ju tunnare blir plånboken.... Men man  får önska sig precis vad man vill av tomten !!

I år så tänkte jag faktiskt förföra tomten ...( nej inte den som förekommer hemma hos Mormor G)

utan den som kommer hem till mej... Jag hoppas att maken verkligen ställer upp i år och går och köper tidningen annars får jag problem!!

Men för att tomten verkligen ska förstå hur mycket jag vill ha den där pärlemorvita Peugeot RCZ, Strippstången till sovrummet, den svarta skinnklänningen från Kenza, ett gäng tusenlappar att shoppa för, en gatsten och fred på jorden så måste man nog gå sängvägen..... dooodilooo tomtejävel kom ska du få ha lite rajtantajtan!!

Men med min vanliga tur så är tomten så trött och har ont i huvudet ( känns bekant på någe vis)  så man får väl ett gäng julrosor och en puss på kinden!!!  HO HO HO HO gooood jul!!

hmmmmm Tomtejävel!!!

Hur går det med mina planer då???   Jovars!!

Ansökan lämnas in på måndag..

Danskurs... nu har jag fått ihop några som vill lära samma som jag.. nu fattas bara en danskurs..

Mcteorin är obefintlig... jag tror jag behöver en bok för att det ska kunna funka..hahahah  

Jobbfronten har stått stilla.. vart på några intervjuer 

Det  ska väl bli förhandling i veckan som kommer.. Tjooohoooo   det händer äntligen något!!!

Att bli så kränkt att man ska behöva må dåligt över att någon okänd kan sitta och göra en sådan sak.. hualigen.. skrämmande!!   Om jag ändå var skyldig skulle jag inte gå ut så offentligt som jag har gjort !!  Då skulle jag va tyst..


ja just det.... jag har inhandlat en bok som förmodligen kommer att förändra mitt liv..ja kanske ditt med!!  Och Gräns!!

Har nämligen utmanat han på att iklädd morgonrock och gummistövlar gå till affären och köpa en gurka och glidmedel!!

Nu är det ju så att denna man är inte den lilla killen.... tvärtom.. han är den stora teddybjörnen!!!

hahahah

I denna bok finns det ca 200 utmaningar dels för sig själv och man kan utmana andra... =)

jag tror jag kommer få det kul framöver så att roa mig själv blir ingen konst!!


näää  nu orkar jag inte skriva mer... eller jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag skrev innan Macbook avled..

gäsp.....







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards