Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Nanny B - 30 maj 2011 15:32

Vill man ha nå gjort gör man det själv.. det går fortast så !!  Men vill man det då?? NOPE.. jag ska börja söka efter en slav som kan göra allt jag kommenderar den att göra. Diska , rensa rabatter, tanka bilen och gå och jobba istället för mig!

Betalt??? Vaaaa ska man betala för det???  Näääää häääää ingen slav får betalt och kan kan ju va snäll och kasta åt den en skorpa eller så.. och Fru Inga Harman har ju sagt upp sig för länge sen... SUCK!!

Men men livet går vidare och så även jag..

Jobbet jag sökte verkar inte bli av.. har ju inte hört en piss från dom så man är väl dissad!!  Men de va ju rätt många ( typ 140st )  som sökte så det fanns väl säkert nån som hade bättre än jag..

Fast efter 10 år i hemtjänsten borde man va stjärnklassificerad... Man vet aldrig vad som väntar bakom dörren. tro mig man har vart med om mycket.. !!

Man få nästan vara lite dramatenskådespelare för alla är olika... en del väldigt lättsamma och en liten klick vill man ju helst inte ens tänka på... men det som gör jobbet så kul är glädjen...Det finns dagar som strålar mer än andra och dom dagarna gör det hela till en glädje. precis som andra vanliga jobb!!

Sen att vi har haft totalt stukade översittare som inte har en aning om vad det hela går ut på är ju en annan femma...


Jag ska inte bo hemma när ålderns höst infinner sig.. No way!! tänker i god tid hitta mig ett boende där jag kan få dö på... och inte ensam i en lägenhet!!

Oj vad seriös jag blev nu!!!

Över till nå helt annat...

Varför skriver du inte blogg??  har du dött?  har du slutat blogga, den va ju så rolig ju...??? 

SVAR:  jag vill inte och jag har faktiskt inte lust att skriva!!

För att det ska bli bra lär man ju ha inspiration och min befinner sig just nu på annat världsdel!!    Oj nu är vi seriösa igen!!!

Jag mår bra... barnen mår bra... alla mår bra...

Jag ska gå ut till mina jäääävla rabatter och rensa ännu mer ogräs... SUCK!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards