Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Nanny B - 24 maj 2011 20:20

men tjena... Vad är det med vädret???  Det blåser ju orkan ute!!  Man känner hur vinden griper tag i en så fort man stoppar ut näsan och förpassar en halvvägs till bortre Indien! och dit vill inte jag!! Inte ens hunden vill vara ute i detta blåsväder!

Kallt är det med så det blir fanimej långkallingar imornbitti! Det måste sitta en isbjörn runt hörnet eller så är det självaste kung Bore. Jag som trodde jag eliminerat han för denna gång men han verkar inte så lättlurad.

Och ett nytt askmoln från island som stoppar flygtrafiken.. men jag undrar jag hur farligt de är för oss människor?? Borde vi kanske inte inhandla oss munskydd??

Aska och lungor verkar inte inte vara en bra kombination.. alla hackar ju på alla rökare men det är ju självvalt att ha den lasten... jag har då inte valt att inhalera isländsk vulkan-aska!! för det måste ju komma ner nånstans ???

  Och vad tänker staten göra åt saken??  Förmodligen inte ett smack ,visslande titta åt ett annat håll och införa en ny hundskatt! För det tycks ju inte vara miljövänligt att ha en fyrbent kompis.  Fido förbrukar mer energi än en SUV... Hundägare...  förbered er på en skattesmäll!!



Kalas ikväll för sötaste Michelle... sweet seventeen!!  Och prisa moster Martina för underbart goda pajer!! 


jobbardag imorn.... och jag hoppas på att få ett viktigt samtal.....




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards