Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Sommardäck, prov, ungar och tapeter

Av Nanny B - 21 april 2010 21:28

Hur var det nu med skomakarns barn.... ?????   Britt fick äntligen på sig sina sommarsandaler och smyger tyst fram... har man snygga 18" OZ fälgar ska man väl inte åka med vinterpjäxorna när solen skiner... dooohhhh  och husse basar över xx antal bilkunniga starka män som säkert hade en liten rast över nångång..

Whatever.. nu är dom PÅ^!!

Prov 1 gick bra... enkelt och jag la de åt sidan för att skriva VG  och MVG frågorna senare. men serru den gubben gick inte.. provet blev inhämtat medans jag satt med prov nr 2.

Prov nr 2  Psykologi... finns bara en enkel beskrivning av det är att det var en ansökan om att bli  avancerad psykopat på heltid ..  tillslut så gissade jag mig fram.. blev frustrerad över den som utformat det!!  jävla galning!!

Frågorna var väldigt lika varandra !!   men men hankade mig igenom det och kollade så jag iallafall hade svarat på alla...  och jag ville inte sitta kvar i den orientaliska odören heller.. förstår inte folk att man måste tvätta sig???  man kan inte gömma skitlukt med 67 liter parfym heller...

Sen hem och vänta.... och vänta ... och vänta....

och på eftermiddagen så hade läraren skrivigt in svaren.. G på prov 1 och G på prov 2  tjooohooooooooooooooooooooooooo  helvete vad glad jag blev och en vild segerdans utbröt !! 

jag kan erkänna att jag inte pluggat så värst mycket.. öppnat boken och vips så är min odling på Farmville klar.. hmmmmmm 

Mina döttrar kom hem idag och stökade runt...

  

Johanna och Alexzandra... mamsens gullisar   =D

Jag förstår inte hur jag fått sådana begåvade barn... mina små raringar!!

Jag lovade att inte skriva något pinsamt när dom växte upp... bara att dom slog både sin lille och storebror!!  kastade ut alla sina leksaker genom vädringsfönstret , grannen kom och ringde på och påpekade oredan på gatan.. SUCK!!!

Sen så skulle jag och Andreas hämta vardagsrumsgolvet vi beställde för ett tag sen och samtidigt välja tapet...

När vi kom in så gick vi på varsit håll och kikade.. jag hade ju min vision och Andreas sin.... vi samlade på oss lite pärmar och sen så började diskutionen.. en expedit närmade sig och han vände direkt..- hör av er om ni vill ha hjälp, sa han och försvann...  hehehehe

efter timmar av tjafs, NEEEEEj-sägande, suckande så var förslagen nere på 2 st... en stunds kompromissande och vi  var eniga... hahahah  dyr som faen var den men det blir nog bra!   den är inte blommig!!

Blodsockret nere i fotknölarna så masade vi oss till första bästa matställe och käkade korv med bröd... hahahahah


pluggar vidare... det är 4 prov kvar nu....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards