Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Nanny B - 9 maj 2015 08:16

Der sägs att morgonstund har guld i mun ! Den som sa det älskade nog sin sambo mer än vad jag gjorde i morse !!
Ledig helg innebär sovmorgon !! I tidig arla ( läs kl 05.45 ) hade min sambo en helt annan åsikt !
Jag hade verkligen sett fram emot att få sova efter en tuff jobbvecka!
Blir väckt av en exalterad sambo som verkligen måste prata.
- älskling, vakna, vakna, vet du,vet du ??!!!!
Medans jag försöker komma på vad som ens är upp och ner i rummet så sprutar orden ut ur sambon ..jag hör bara "bla bla bla" !!
Jag vänder mig på rygg och kisande ser på den vilt gestikulerande mannen vid min fotända på sängen .
Va fan vill han ???Karln borde fan inte va full nu?
-jag drömde om värsta grejjen, säger han och är helt lyrisk!
Medan han går fram och tillbaka vid fotändan så lockar min dröm att jag ska återvända .. "Jag kommer strax Antonio Banderas .. Låt handduken sitta kvar runt midjan... Brb"

-BLA BLA BLA... Och jag bastade med Måns Zelmerlöw och bla bla bla
Sambon rabblar på...
Vänta nu här .. Klockan är f ö r e 06 en lördagsmorgon där sova står på schemat och du har bastat med Måns ??? Jag öppnar ett öga och glor på karln som står framför mig .
- har du börjat med droger ?? Frågar jag!
-nej, men bla bla bla bla, fortsätter han i extas ..
Vänder mig om och sträcker ut kroppen . Täcket glider av och visar min nakenhet. Blinkar förföriskt mot sambon..
Han kommer av sig totalt i sitt babblande och ler .
-Älskling, sätt på dig dina glasögon .. Snälla .. Jag vill se dig med dom på, viskar jag med lite hes röst och låter täcket glida av mitt ena bröst .
-vänta då, dom är i bilen, säger han och på sekunden dundrar nerför trappan och i bara kalsongerna går ut för att hämta dom. Jag tror att Speedy Gonzales skulle bli förvånad av sambons hastighet !!!
Jag hinner nästan tillbaka till min sköna dröm och vaknar till av en naken sambo som ligger bredvid och han har glasögonen på sig .
-How U doing, säger han flirtigt!
Jag ler förföriskt och viftar lite med ögonfransarna ..
-ser du klockan på väggen älskling,??, viskar jag
Han tittar upp och konstaterar 06.12 !!!
-klockan är mitt på morgon och jag vill faktiskt sova, inte lyssna på ditt bastande med Måns, morrar jag argt !!!!
Sambon ser förvånat på mig och flyttar på sig litegrann ..och börjar om...bla bla bla bla...
Jag tänkte bara i mitt upprörda sinne hur man kan stycka eller hur man gör sig av med en kropp!
Jag kommer att behöva sova middag ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards