Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Nanny B - 5 maj 2015 23:10


Jag blir inte svartsjuk om andra kvinnor tittar på min sambo.. Tvärtom!! Jag blir glad ..det är bara en bekräftelse att han är en gobit ..men det kan likaväl betyda "omg hur kan han få vistas ute offentligt utan munkorg" .
Hur som helst så är det mig han ger kaffe på sängen varje morgon !
Finns inge mysigare än att krypa intill sin älskade , lägga sig tillrätta på hans arm, viska gonatt och sen är det "over and out"
Det sker varje kväll vi lägger oss i ett rosa moln av kärlek.
När lampan släcktes igår så byttes mysiga rosa molnet ut mot ett stinkande giftigt grön smogg !!!!
Min sambo ska inte äta gasbildande föda på minst 12 timmar innan det gosiga sänggåendet.. Men det händer att han fuskar och blånekar att han stoppat in något som ens bidrar till en liten fjärt !
När han väl hade intagit sin snarkande position så kommer den mördande stanken... ( jag tror att han är vaken och jävlas ) och där ligger jag som är vaken !!! Jag vill verkligen kräkas eller dö litegrann .
Går igenom vad jag kokade ihop till middag men inget av det borde vara direkt avlivande ..
kålpudding?nej
Ärtsoppa? Nej?
Rotmos? Nej...
Vad fan har karln käkat ????
Stoppar ut ena tån utanför täcket och konstaterar att istiden håller i sig ! Fan vad kallt så jag vill bara inte kliva upp ur den varma sängen!
Då vänder han sig om och ser välmående ut !! Och från baksidan på täcket hörs en tydlig brakare...
Jag far upp ur sängen och gapar..
-din jäkel.. De där kunde du väl ha gjort på toaletten!!!
Står där naken och utelämnad från sängvärmen!
- äh det bara kom!! Sambon ler nöjt !
-vadå "bara kom" den där har du säkert sparat sen du slutade nian, gormar jag och sätter på mig morgonrocken och surt går ut i köket !!
-älskling, jag lovar det bara kom! fnissar sambon från sovrummet.
Jag står i köket och surar medans sambon vrider sig i skratt i sängen...
-kom nu hjärtat , det luktar inge.. Sambon pockar och lockar så till slut så ger jag mig och kryper ner bredvid .lukten finns kvar men väldigt lite !
Han pussar mig ömt på pannan och viskar underbara kärleksförklaringar !
Jag älskar verkligen honom men att fjärta i sovrummet är ett misstag!
Jag är trött och vänder mig om för att sova men känner att det är lite gas i "avgångshallen"
Jag lyfter lite på hans täcke och backar in rumpan .
Hämden är ljuv och den något bittra hallondoften med en touch av ruttet ägg smyger sig sakta fram ...
Kärleksförklaringarna byttes snabbt ut mot väl valda svordomar och nu är det min tur att vrida mig i skratt !!
Booojakkka... HÄMD! Hämd är bra...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards