Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Nanny B - 2 februari 2015 23:25

Vinter ... Vackra vita landskap och gnistrande snö! Lyckliga barn som åker pulka och gör snorfula snögubbar. Kung Bore är i sitt esse !

Själv så gillar inte vintern så värst mycket ...avskyr när det snöar .. 
Häromdagen när jag besökte min hemby så hade jag en härlig dag med mina vänner .. Men så kom kvällen och jag var tvungen att dra mig hemåt .. När jag kom ut till Frallo så snöade de inte så värst mycket ..  Som det ansvarsfulle bilförare som jag är så tog jag det lugnt .. Strax efter Enköping så fick Kung Bore mjältbrand och rent ut sagt öste ner snö framför Frallo . 
Det bildades en lång karavan bakom oss .. Lite glad över att jag fick åka först i 60km/h och mindre glad över att INGEN åkte om så jag hade någons baklyset att leka följa John med .. Så jag saktade ner till 50km/h och tänkte .. Följ mitt baklyse då !! För jag har bara ett.. Mohahahah
ett par mil senare så åkte vi ut ur väggen som Kungen öste ner med skitsnö och då passade mina följare att åka om.. Usch vilka puckon !!  
Efter dagar av snöande så tänkte ja leka lite med snöspottarn... Göra lite fint på gården!
Sambon har visat mig hur man startar den.. Först gör du så här och sen ska den vridas så här, tryck lite där och dra i snöret .. Yeah ..a piece of cake.. 
Visst sagt och gjort ... Ut med mackapären.. Vred på en röd spak.. Tryckte på en knapp och drog i snöret.... Inte ett skit hände!!!!! Drog flera gånger i snöret .. Och för varje gång blev jag arg  och argare. Tryckte och vred på allt med ingenting hände. JÄVLA HELVETES SKITGREJ!!!!!!
Blev ordentligt purken och ringer upp en oförstående sambo..- har du dragit ordentligt i snöret ?
Daaaaaaah ... 
Puttade in idiotgrejjen i garaget igen och gick in!! Jag kommer aldrig mer befatta mig med den igen!! Och kung Bore kan dra åt helvete med sin skitsnö!!!!
Nu ikväll så går sambon ut till snöspottarn och då minsann ska den funka....men det gjorde inge   För lite motion dör inte sambon av... Hahahahahah 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards