Direktlänk till inlägg 5 september 2014

kidnappare sökes...

Av Nanny B - 5 september 2014 13:19

Är du en snäll kidnappare som vill röva bort en stackars  kvinna ?

Fast jag har då  krav för att just DU ska få kidnappa mig. 

Du bör vara i dina bästa år. snygg, vältränad, singel och charmig. om inte så kan jag ha överseende med vissa detaljer. 

Jag lovar att inte bråka eller vara elak om du erbjuder vistelse i ett land med tropiskt klimat, goda drinkar och lite rajraj.

Bortförandet kan ske utan större bekymmer om du levererar en limosine för transport till flygplats. Bakbunda händer är inte ett alternativ så jag behöver hålla i handväskan. Det ser bättre ut om den få hänga snyggt på min axel. Samma med förtäkt huvud..snälla .. tänk på min frisyr!! En svart toppluva kan jag tänka mig. Ögonbindel existerar inte då jag vill njuta av att se lite natur vid färd. 

Vid framkost vid Bungalowen (gömstället) bör det finnas vit sandstrand, tillgång till pool och en solstol. Det är bra med att röra lite på sig med simning och förbättra solbrännan. Du vill väl väl inte ge tillbaka någon som ser ut som ett lik. 

Utfodra mig endast med  försklassig föda enligt tallriksmodel och kostcirkel. Då är överlevnaden för din fånge som störst. 

Vill du låta mig ha lite frigång så trakasserar jag gärna ditt kreditkort. Har du tur kan du få tillbaka nån promille om du begär lösensumma. Vid frigången ser jag helst till att du närvarar med friska armar och inga sura miner. Tjuvkikar du in i provhytten får du en bitchslap. Skulle jag hitta någon snygg trasa så ser du den vid kvällens middag och jag önskar då bli överöst med komplimanger. 

Sömn är viktig och en mjuk och skön säng vore bra. Kidnappare sover enligt Gisslanstagarnas rixförbund alltid på soffan! Fast jag ser helst att du tar in på ett annat hotell om du har ett ansikte bara en mor kan älska.

Veckorna kan flyga förbi när man har så roligt att ett sällskap kan vara bra. Kidnappa då min bästaste bästa . Hon vet då hur man roar och underhåller mig.  Som kidnappare är det inte helt lätt att låta mig bli uttråkad då våra samtalsämnen har tagit slut. 

Vid hemgång och ev utbetalning av lösensumma så firar vi med lite champange . tacktal och överlämnade av flygbiljett hem



Intresserad av detta så inboxa mig …. 


blink blink .. Arrivedeci… 

#nannybm#blogg#
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards