Alla inlägg den 15 september 2014

Av Nanny B - 15 september 2014 22:50

Så .. Folket har röstat !!
Demokratin i vårt avlånga land har visat sig! Alla röstberättigade som ville knatade iväg och röstade !
Vilken kalabalik ....
Alla var uppenbarligen inte nöjda med nuvarande regering .. Så för mig är det då självklart att då röstar man på något annat ..
Jag röstade jag med ... Men kunde inte bestämma mig för ett utan jag röstade på 3 st ... Det får man!!
Jag hoppas att detta rabalder ger sig snart !! Att jag kanske sympatiserar med ett parti pekar på en annan och säger - du är dum i huvudet för att du inte tycker som mig !!! Nej så är inte jag !! För mig får folk tycka vad dom vill för det är deras rätt!!
Nu röstade folket för en ändring och så blev det !
Nu har dom nya, 4 år på sig att hålla sina löften!!'
Om 4 år får vi samma kalabalik igen ...
Nu blir det svanhopp rätt i sängen ..
Men svanar hoppar inte .. Dom flaxar !! Så nu blir det flax rätt ner i lopplåda !!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards