Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Hur ska det bli ???

Av Nanny B - 11 juli 2014 23:46

I denna familj består gruppen av 80% singelkvinnor och den andra delen (20 %) är den enda mannen under vår tak är Leif.. Men han är grinig som en kärring så borde egentligen inte räknas .. Jävla skräcködla!!
Och som de singelkvinnor vi är så diskuteras det väldigt mycket just om just det motsatta könet ! .. Vi gillar snygga män !! Men ibland går tycke och smak vida isär !!
Den yngsta singelkvinnan i familjen är något åldersfixerad.. Hon kan protestera i högan sky och med rynkad näsa att det utspanade objektet ( mannen) är föööör gammal!!! Medans vi andra slickar oss om munnen!! För min del kan de vara rena rama lammkotletten och för nästa lite äldre än yngsta singelkvinnan så är det på gränsen till en "åh maj-gaad" -upplevelse !!
Yngsta singelkvinnan hade en förälskelse i våras .. I Kalle .. Hon tyckte han va söt men han gick i förskoleklassen så det blev aldrig nå.. Sen har hon en viss dragning åt en dansbandssångare .. -mamma, han är så snygg, men han är ju gubbe !!! Hahaha det var det där med åldersfixering jaaa!!
Hoppas det aldrig växer bort!!!
Jag kanske borde låsa in henne i en garderob tills hon är iallafall 30år...
Den 14-åriga singelkvinnan i familjen som just nu i dagarna fortfarande är singel ( vad jag vet just i skrivandes stund iallafall ) är väl den enda i familjen som har ett mer aktivt dejtande....trots motgångar så finns det hopp för henne!! Andra kvinnor i hennes närhet gillar det inte särskilt .. Avundsjuka !!
Pojkarna står på rad .... Och de händer att mamsen får en rad skriven till sig ... ( för bövelen unge, gå hem och snyt dig)
Men när vi är överens om att ett objekt är en 10p så ska de high-fivas !!
Däremot så kan hon komma och visa en finnig gänglig yngling ..
-mamma, asså, är han inte såååå asasnygg .. Seriöst kolla ba!! Asså jag va typ döööör!!!
Hur ska jag kunna svara på det helt seriöst att "Mr boy-binnikemask2014 " är inte min typ liksom!
Sen om han råkar gilla ett instagram-foto från henne och lyckan är fullkomlig !!
Själv har jag gett upp de där med att hitta Herr Prins ...
Han är som Zorro och Stålmannen ... En myt och påhittad!
Men titta får man ju.... ?
Idag åkte vi förbi en kille som var ute och sprang ..
Killen hade grymma magrutor .. "Flin"
Linn ser denna och utbrister

-oh shit. Jag behöver en penna för att spela 3 i rad!
Vaaa?? Säger jag en aningens förvånat ...????
Jaaaa , såg du inte hans magrutor!!! Säger hon och flinar
Jag bara dog av skratt .. Vart fasa har hon hört de nånstans ???
Hahahahahaha

Hepp ..


Coolast i stan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards